معاون حمل ونقل عمومی شهرداری تهران:
رانندگان تاکسی و اتوبوس در اولویت اختصاص واکسن کرونا باشند
پدال نیوز: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در نامهای خطاب به فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در شهر تهران، خواستار اولویتدهی به رانندگان تاکسی و اتوبوس برای تزریق واکسن کرونا شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، سید مناف هاشمی در این نامه عنوان کرد: سیستم حمل ونقل به عنوان یکی از مهم ترین ارکان اثربخش کلانشهر تهران به شمار میرود که نقش بسزایی در حجم و سطح گسترده جابهجایی شهروندان با شیوه ها و مدهای مختلف حمل ونقلی را عهده داراست.
ورود ویروس کرونا در یک سال گذشته به کشور نشان داد با وجود تعطیلی بخش های اساسی کشور بر اساس تدابیر ستاد ملی کرونا، لحظه ای وقفه یا تعطیلی در بخش های مختلف حمل ونقلی که در تمام ساعات شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار هستند را نداشت و چه بسا باتمام توان بر خود وظیفه دانست در کنار تمام بخش های اجرایی و کادردرمان بایستد تا شاهد بازگشتن زندگی سرشار از سلامت و تندرستی باشیم.
وی تاکید کرد: همانطور که می دانید سهم جابجایی بیش از ۴ میلیون نفری روزانه از طریق شبکه اتوبوس و تاکسی در پایتخت بخشی از سهم عمده حمل و نقل عمومی است و در طول مدت شیوع این بیماری در کشور، در کمال تاسف و ناراحتی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شاهد درگذشت بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران زحمتکش و بدون ادعای خود بود که در صف خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان بودند.
هاشمی تصریح کرد: با توجه به ورود واکسن به کشور و آغاز فرآیند توزیع و تزریق آن برای همه بخش های دارای اولویت و درگیر این بیماری، ما را بر آن داشت تا ضمن تشکر مجدد از زحمات حضرتعالی و همه همکاران، خواهان اختصاص سهمیه برای همه همکارانمان در عرصه خدمترسانی به شهروندان و مساعدت و موافقت تان برای در اولویت قراردادن این موضوع باشیم.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
ورود ویروس کرونا در یک سال گذشته به کشور نشان داد با وجود تعطیلی بخش های اساسی کشور بر اساس تدابیر ستاد ملی کرونا، لحظه ای وقفه یا تعطیلی در بخش های مختلف حمل ونقلی که در تمام ساعات شبانه روزی درحال خدمت رسانی به مردم شریف و بزرگوار هستند را نداشت و چه بسا باتمام توان بر خود وظیفه دانست در کنار تمام بخش های اجرایی و کادردرمان بایستد تا شاهد بازگشتن زندگی سرشار از سلامت و تندرستی باشیم.
وی تاکید کرد: همانطور که می دانید سهم جابجایی بیش از ۴ میلیون نفری روزانه از طریق شبکه اتوبوس و تاکسی در پایتخت بخشی از سهم عمده حمل و نقل عمومی است و در طول مدت شیوع این بیماری در کشور، در کمال تاسف و ناراحتی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران شاهد درگذشت بیش از ۲۰۰ نفر از همکاران زحمتکش و بدون ادعای خود بود که در صف خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان بودند.
هاشمی تصریح کرد: با توجه به ورود واکسن به کشور و آغاز فرآیند توزیع و تزریق آن برای همه بخش های دارای اولویت و درگیر این بیماری، ما را بر آن داشت تا ضمن تشکر مجدد از زحمات حضرتعالی و همه همکاران، خواهان اختصاص سهمیه برای همه همکارانمان در عرصه خدمترسانی به شهروندان و مساعدت و موافقت تان برای در اولویت قراردادن این موضوع باشیم.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها