آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۳۶۵۶۸
۱۳:۱۵
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
میان گروه صنعتی ایران خودرو و دانشگاه علوم پزشکی اراک امضا شد

قرارداد تولید و تحویل 20 دستگاه اتوبوس آمبولانس

پدال نیوز: قرارداد تولید و عرضه ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس میان ایران‌خودرو دیزل و دانشگاه علوم پزشکی اراک امضا شد و تفاهم نامه تامین و نوسازی آمبولانس‌های ون با تکیه بر منابع داخلی نیز به امضای ایران خودرو و سازمان اورژانس کشور رسید.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، در مراسم انعقاد این قرارداد و تفاهم‌نامه که در سازمان اورژانس کشور انجام شد، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ضمن تاکید بر اجرای زودتر از موعد قرارداد، از آمادگی برای تجهیز اتوبوس‌های اورژانس خبر داد و گفت: برای تامین و نوسازی ناوگان ون برای اورژانس نیز آمادگی کامل داریم تا در دهه مبارک فجر، تفاهم نامه به قرارداد اجرایی تبدیل شده و برنامه‌ریزی تولید ون آمبولانس در دستور کار قرار گیرد.

فرشاد مقیمی با بیان این‌که ایران‌خودرو ‌دیزل در یک سال اخیر تحولات مهمی را تجربه کرده، اظهار کرد: سهم بازار این شرکت در یک سال اخیر ۹۵ درصد رشد کرده و با احیای خط تولید اتوبوس پس از ۹ سال توقف و ارایه محصول و خدمات زودتر از موعد، اعتماد مشتریان را جلب کرده است.

مقیمی با اشاره به آمادگی تولید و تجهیز بیمارستان سیار، ادامه داد: در شرایط بحرانی با اقدامی جهادی، ۶۳ دستگاه آمبولانس را در اختیار ناوگان اورژانس کشور قرار داده‌ایم و فعالیت‌هایمان در این حوزه را با نگاه ساخت داخل و ارایه خدمت به مردم دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: داخلی سازی و تامین آمبولانس از طریق ایران‌خودرو دیزل صرفه‌جویی ارزی قابل توجهی به دنبال خواهد داشت؛ واردات هر دستگاه آمبولانس تیپ A  حدود ۴۵ هزار دلار ارزبری دارد.

رییس سازمان اورژانس کشور نیز در این مراسم، اظهار کرد: قرارداد تولید ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس امروز بین دانشگاه علوم پزشکی اراک و شرکت ایران خودرو دیزل منعقد شد و امیدواریم با تامین سایر نیازها مانند بیمارستان‌های سیار، سی‌تی‌اسکن و اتاق عمل برای مناطق کم برخوردار و یا بحران زده،‌ با همکاری ایران خودرو دیزل، امکان ارایه خدمت بهتر و مدیریت بحران را فراهم کنیم.

پیرحسین کولیوند، افزود: قرارداد برای تولید آمبولانس نیز برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد که اتکا به توانمندی داخلی، سبب خواهد شد تا محتاج کشورهای خارجی نباشیم.

گفتنی است، بر اساس قرارداد منعقد شده، ایران‌خودرو دیزل سال آینده، ۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس را تولید کرده و در اختیار سازمان اورژانس کشور قرار خواهد داد. این قرارداد به امضای مدیرعامل ایران خودرو دیزل و رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک رسید. تفاهم نامه تامین و نوسازی ون اورژانس نیز به امضای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و رییس سازمان اورژانس کشور رسید.


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو