رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:
ممنوعیت ورود پلاکهای غیربومی به گیلان
پدال نیوز- رئیس پلیس راه گیلان گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرستانهای نارنجی ممنوع است، همکاران ما در محورهای ورودی استان مستقر هستند و از ورود خودروهای پلاک غیربومی ممانعت به عمل میآورند و چنانچه رانندگان اصرار به ورود به شهرهای نارنجی را داشته باشند با جریمه ۵۰۰هزار تومانی اعمال قانون میشوند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلی که روز یکشنبه در پیش داریم، تردد طی دو روز اخیر در ورودیهای استان نسبت به هفتههای گذشته، افزایش یافته است.
رئیس پلیس راه گیلان افزود: کرونا مجدد با کمتوجهیها اوج میگیرد لذا مردم ما باید مراقب باشند و از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند چون استان در وضعیت نارنجی و شرایط شکنندگی از نظر شیوع کرونا قرار دارد.
وی با بیان اینکه 9 شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرستانهای نارنجی ممنوع است، همکاران ما در محورهای ورودی استان نظیر رودبار، چابکسر و آستارا مستقر هستند و طبق دستورالعملهای بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از ورود رانندگان و مسافران با خودروهای پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ممانعت به عمل میآورند.
سرهنگ صفاری تصریح کرد: برای خودروهایی که اصرار بر ورود به شهرهای نارنجی دارند برابر دستورالعملها با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون میشوند؛ علاوهبر این دوربینهای جادهای نیز این اعمال قانون را ثبت میکنند.
رئیس پلیس راه گیلان گفت: به شهروندان و مسافران توصیه میکنیم به جهت حفظ سلامت خود و خانوادههایشان در این شرایط کرونایی از سفرهای غیرضرور بپرهیزند چون تعدادی از همشهریان ما به سبب ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند و با افزایش سفرهای غیرضرور مجدد شاهد موج دیگری از کرونا خواهیم بود.
رئیس پلیس راه گیلان افزود: کرونا مجدد با کمتوجهیها اوج میگیرد لذا مردم ما باید مراقب باشند و از سفرهای غیرضرور اجتناب کنند چون استان در وضعیت نارنجی و شرایط شکنندگی از نظر شیوع کرونا قرار دارد.
وی با بیان اینکه 9 شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند، گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرستانهای نارنجی ممنوع است، همکاران ما در محورهای ورودی استان نظیر رودبار، چابکسر و آستارا مستقر هستند و طبق دستورالعملهای بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از ورود رانندگان و مسافران با خودروهای پلاک غیربومی به شهرهای نارنجی ممانعت به عمل میآورند.
سرهنگ صفاری تصریح کرد: برای خودروهایی که اصرار بر ورود به شهرهای نارنجی دارند برابر دستورالعملها با جریمه 500 هزار تومانی اعمال قانون میشوند؛ علاوهبر این دوربینهای جادهای نیز این اعمال قانون را ثبت میکنند.
رئیس پلیس راه گیلان گفت: به شهروندان و مسافران توصیه میکنیم به جهت حفظ سلامت خود و خانوادههایشان در این شرایط کرونایی از سفرهای غیرضرور بپرهیزند چون تعدادی از همشهریان ما به سبب ابتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند و با افزایش سفرهای غیرضرور مجدد شاهد موج دیگری از کرونا خواهیم بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش