وزیر راه و شهرسازی خبر داد
جریمه در انتظار متخلفان کرونایی با کد ملی +جزئیات
پدال نیوز: وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جریمه و برخورد بدون اغماض با متخلفان کرونایی در بخشهای مختلف حملونقل گفت: لایههای نظارتی با استفاده از پروتکلهای بهداشتی تعریف شده تا هر فردی از جمله اشخاص حقیقی و حقوقی مرتکب تخلفی در زمینه رعایت نکردن پروتکلهای بهداشتی مقابله با کرونا شد، از طریق کارت ملی جریمه شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ محمد اسلامی در گفتوگو با ایسنا درباره ساختار نظارت در زمینه رعایت کردن پروتکلهای بهداشتی مقابله با کرونا در بخشهای مختلف حملونقل، اظهار کرد: نظارت به صورت جدی و مستمری در همه بخشهای حمل و نقل جادهای، ریلی، دریایی و هوایی وجود دارد و مسلما با کسانی که در این حوزهها مرتکب تخلف و جرائم در زمینه پروتکلهای کرونایی شوند، برخورد خواهدد شد.
وی افزود: شیوه و نحوه برخوردها و جرایم متناسب با آن نیز در قالب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای هر تخلف و هر بخش مشخص شده است.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا جرایم برای افراد حقیقی و حقوقی از طریق کد ملی اخذ میشود و این موارد مصوب و ساز و کارهای آن مشخص شده است. یعنی اگر هر فردی در هر جایگاهی تخلفی در زمینه رعایت نکردن پروتکلهای ابلاغی مقابله با کرونا مرتکب شود از طریق کارت ملیاش او را جریمه خواهند کرد.
اسلامی اعلام کرد: البته اجرای این مصوبه به وزارت کشور بستگی دارد و اینکه آغاز ابلاغ و اعمال آن در کشور را با پلیس هماهنگ کرده و اعلام آمادگی کند. در حال حاضر از فرآیندی صحبت می کنیم که نقطه شروع آن پایش تصویری و پلاک خوان با دوربینها و حضور نیروی انتظامی در این صحنه است.
وی گفت: در مراحل بعدی ورود همه افراد در دستگاههای اجرایی و ادارات باید با کارت ملی باشد و نهایتا اعلام خواهد شد که مردم باید برای حضور در همه مکانها و معابر شلوغ مانند پاساژها و مجتمعها با کارت ملی حضور داشته باشند که نظارتها از همین طریق اعمال و اجرا میشود. به عبارت دیگر این پروتکلها لایه به لایه در حال پیشرفت و حرکت است تا بتوان نظارت و کنترل را روز به روز افزایش داد.
وی افزود: شیوه و نحوه برخوردها و جرایم متناسب با آن نیز در قالب مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای هر تخلف و هر بخش مشخص شده است.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا جرایم برای افراد حقیقی و حقوقی از طریق کد ملی اخذ میشود و این موارد مصوب و ساز و کارهای آن مشخص شده است. یعنی اگر هر فردی در هر جایگاهی تخلفی در زمینه رعایت نکردن پروتکلهای ابلاغی مقابله با کرونا مرتکب شود از طریق کارت ملیاش او را جریمه خواهند کرد.
اسلامی اعلام کرد: البته اجرای این مصوبه به وزارت کشور بستگی دارد و اینکه آغاز ابلاغ و اعمال آن در کشور را با پلیس هماهنگ کرده و اعلام آمادگی کند. در حال حاضر از فرآیندی صحبت می کنیم که نقطه شروع آن پایش تصویری و پلاک خوان با دوربینها و حضور نیروی انتظامی در این صحنه است.
وی گفت: در مراحل بعدی ورود همه افراد در دستگاههای اجرایی و ادارات باید با کارت ملی باشد و نهایتا اعلام خواهد شد که مردم باید برای حضور در همه مکانها و معابر شلوغ مانند پاساژها و مجتمعها با کارت ملی حضور داشته باشند که نظارتها از همین طریق اعمال و اجرا میشود. به عبارت دیگر این پروتکلها لایه به لایه در حال پیشرفت و حرکت است تا بتوان نظارت و کنترل را روز به روز افزایش داد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها