کد خبر:
۱۳۳۱۱۲ ۱۶:۲۲
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
جنرال موتورز آمریکا مجبور به ترک کره شد
پدال نیوز- شرکت جنرال موتورز با اعلام یک هشدار شدید گفت: اعتراضات کارگران احتمالا به خروج این شرکت از کره جنوبی منجر خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، شرکت جنرال موتورز آمریکا با صدور یک هشدار جدی گفت: تداوم اعتراضات کارگری در نهایت میتواند به خروج این شرکت آمریکایی از کره جنوبی منجر شود.
جنرال موتورز در حالی حالا از احتمال خروج از کره جنوبی سخن میگوید که همین دو سال پیش یک بسته کمک اقتصادی بزرگ از دولت سئول برای ماندن در این کشور دریافت کرده است.
از روز 30 اکتبر کارگران جنرال موتورز کره دو اعتصاب 4 ساعته داشتهاند که چرا خواستار افزایش حقوق خود هستند. از سال 2018 و کمک مالی دولت فعلی برای نجات این شرکت از ورشکستگی طبق توافق با دولت کره حقوق کارگران ثابت مانده است.
استیو کیفر، مدیرعامل فعالیتهای بینالمللی جنرال موتورز میگوید: اعتصاب کارگران و دیگر اتفاقات صنعتی باعث شده تا تولید خودروی این شرکت در کره 13 هزار دستگاه کاهش یابد.
وی همچنین گفت: تا پایان این هفته این رقم به 20 هزار دستگاه خواهد رسید.از طرف دیگر به خاطر شیوع کرونا طی ماههای گذشته هم جنرال موتورز 60 هزار دستگاه خودروی کمتر در کره تولید کرده است که روی هم رفته این میزان تولید از دست رفته به گفته کیفر باعث خواهد شد که امسال جنرال موتورز سوددهی نداشته باشد، مگر اینکه بتواند بین رقم نزدیک به 80 هزار دستگاه را جبران کند.
وی طی یک گفتوگوی تلفنی تأکید کرد: ما در کوتاهمدت درگیر کمبود تولید هستیم و این مسأله تأثیرات مالی بسیار قابل توجهی روی ما خواهد داشت.
جنرال موتورز در حالی حالا از احتمال خروج از کره جنوبی سخن میگوید که همین دو سال پیش یک بسته کمک اقتصادی بزرگ از دولت سئول برای ماندن در این کشور دریافت کرده است.
از روز 30 اکتبر کارگران جنرال موتورز کره دو اعتصاب 4 ساعته داشتهاند که چرا خواستار افزایش حقوق خود هستند. از سال 2018 و کمک مالی دولت فعلی برای نجات این شرکت از ورشکستگی طبق توافق با دولت کره حقوق کارگران ثابت مانده است.
استیو کیفر، مدیرعامل فعالیتهای بینالمللی جنرال موتورز میگوید: اعتصاب کارگران و دیگر اتفاقات صنعتی باعث شده تا تولید خودروی این شرکت در کره 13 هزار دستگاه کاهش یابد.
وی همچنین گفت: تا پایان این هفته این رقم به 20 هزار دستگاه خواهد رسید.از طرف دیگر به خاطر شیوع کرونا طی ماههای گذشته هم جنرال موتورز 60 هزار دستگاه خودروی کمتر در کره تولید کرده است که روی هم رفته این میزان تولید از دست رفته به گفته کیفر باعث خواهد شد که امسال جنرال موتورز سوددهی نداشته باشد، مگر اینکه بتواند بین رقم نزدیک به 80 هزار دستگاه را جبران کند.
وی طی یک گفتوگوی تلفنی تأکید کرد: ما در کوتاهمدت درگیر کمبود تولید هستیم و این مسأله تأثیرات مالی بسیار قابل توجهی روی ما خواهد داشت.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها