کد خبر:
۱۳۲۹۷۰ ۱۲:۴۸
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
با همت مهندسان گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت؛
صرفه جویی ارزی با تولید گیربکس شش سرعته درکشور
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه با اشاره به این که در فرآیند طراحی و تولید گیربکس شش سرعته، بیش از ۱۲۵ قالب جدید با همکاری ۸۵ سازنده ساخته شده، گفت: تولید گیربکس داخلی حدود ۸۷ میلیون یورو صرفه جویی ارزی در طی چهار سال به دنبال خواهد داشت .
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایکوپرس، اسماعیل پور افزود: پروژه راهبردی طراحی و توسعه گیربکسهای جدید برای خودروهای سواری در راستای توسعه بومیسازی، به شرکت نیرو محرکه واگذار شد تا در کنار سایر سازندگان داخلی و با بهره گیری از شرکتهای دانشبنیان، پروژههای جدید طراحی و تولید گیربکس در سطح تکنولوژیهای روز دنیا در داخل کشور اجرا شود.
وی اظهار کرد: گیربکس شش دنده برای نخستین بار بر روی محصول راناپلاس نصب و به بازار عرضه میشود و به تدریج بر روی محصولات دیگر ایران خودرو نیز تعبیه خواهد شد. تولید و داخلی سازی این گیربکس در شرایط تحریمی کاری جهادی محسوب میشود.
مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه با بیان اینکه در طراحی گیربکس شش دنده از تکنولوژیهای روز استفاده شده، کاهش مصرف سوخت به ویژه در سرعتهای بالا، رانندگی در جاده ها و اتوبان ها، بهبود تعویض دنده و مطلوبیت بیشتر در رانندگی را از مزایای این گیربکس برشمرد.
وی تصریح کرد: بر پایه گیربکس شش سرعته، نوع نیمه اتوماتیک آن با نام تجاری 6 AMT در دست توسعه است و تا پایان امسال تولید آزمایشی آن آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت صنعتی نیرومحرکه، خاطرنشان کرد: براساس نقشه راه قوای محرکه، قرار است ایران خودرو تا سال 1404 نیمی از محصولات تولیدی خود را با گیربکس اتوماتیک و نیمی دیگر را با گیربکس دستی تولید و روانه بازار کند.
وی اظهار کرد: گیربکس شش دنده برای نخستین بار بر روی محصول راناپلاس نصب و به بازار عرضه میشود و به تدریج بر روی محصولات دیگر ایران خودرو نیز تعبیه خواهد شد. تولید و داخلی سازی این گیربکس در شرایط تحریمی کاری جهادی محسوب میشود.
مدیرعامل شرکت صنعتی نیرو محرکه با بیان اینکه در طراحی گیربکس شش دنده از تکنولوژیهای روز استفاده شده، کاهش مصرف سوخت به ویژه در سرعتهای بالا، رانندگی در جاده ها و اتوبان ها، بهبود تعویض دنده و مطلوبیت بیشتر در رانندگی را از مزایای این گیربکس برشمرد.
وی تصریح کرد: بر پایه گیربکس شش سرعته، نوع نیمه اتوماتیک آن با نام تجاری 6 AMT در دست توسعه است و تا پایان امسال تولید آزمایشی آن آغاز خواهد شد.
مدیرعامل شرکت صنعتی نیرومحرکه، خاطرنشان کرد: براساس نقشه راه قوای محرکه، قرار است ایران خودرو تا سال 1404 نیمی از محصولات تولیدی خود را با گیربکس اتوماتیک و نیمی دیگر را با گیربکس دستی تولید و روانه بازار کند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها