آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۳۲۶۹۴
۱۳:۴۷
۱۳۹۹/۰۸/۲۰

جنرال موتورز 3 هزار نیرو استخدام می‌کند

پدال نیوز: همیشه اخراج پرسنل خبر می شود بد نیست گاهی استخدام هم خبرساز شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، جنرال موتورز که دو برنامه ی «مهم» خودروهای برقی را جلوانداخته است، 3000 نیروی جدید استخدام می کند. این خودروساز آمریکایی به برنامه های خود از «روز خودروهای برقی در ماه مارس» [14 اسفند 1398] شتاب بخشیده و حالا می خواهد 3000 نفر مرتبط با فناوری های نو استخدام کند و فرایند آن تا فصل اول سال 2021 طول می کشد. این تعداد استخدام با سرمایه گذاری 20 میلیارد دلاری روی خودران ها و خودروهای برقی تا حدود زیادی مطابقت دارد.

کن موریس Ken Morris قائم مقام مدیر عامل در برنامه های خودران و خودروهای برقی جنرال موتورز که خبر از استخدام داده از بیان جزئیات دو برنامه مهم جنرال موتورز خودداری کرده است. وی می گوید: «ما با سرعت بیشتری نسبت به گذشته حرکت می کنیم. پیشرفت جنرال موتورز ادامه دارد و سرمایه گذاری در بخش خودروهای برقی کُند نمی شود. خودروهایی که اعلام شده اند مثل هامر برقی و کادیلاک لیریک Lyriq که از قبل روی ریل قرار گرفته و در جریان است اما ما می خواهیم کل سبد محصولات خودروهای برقی را پیشرفت دهیم.»


بیشتر استخدام جنرال موتورز در بخش های مهندسی، طراحی و فناوری اطلاعات است. مری بارا مدیر عامل گروه خودروسازی جنرال موتورز هفته گذشته خبر از تقویت هزینه های سرمایه ای در سه سال آینده داده و گفته است که توسعه خودروهای برقی شتاب می گیرد. قرار است 19 نوامبر (29 آبان) در کنفرانس بارکلیز Barclays مری بارا راهبردهای این خودروسازی در بخش خودروهای برقی را تشریح خواهد کرد.

در ماه مارس 2020، مدیران ارشد جنرال موتورز نشستی با تحلیل گران مالی و اصحاب رسانه برگزار کردند تا راجع به سبد محصولات آینده این شرکت در بخش خودروهای برقی اطلاع رسانی کنند و در همان نشست نمونه اولیه (پروتوتایپ) وانت هامر تمام برقی و شاسی بلند هامر، و همچنین کادیلاک شاسی بلند تمام قد را معرفی کردند و اطلاعاتی را در خصوص اندازه خودروی بنزینی اسکلاید Escalade‌، خودروی اندازه متوسط (کراس اور) کادیلاک به نام «لیریک» و کادیلاک سدان لاکچری «سلستیک» Celestiq به اطلاع رساندند.

وانت هامر تمام برقی اواخر سال 2021 به دست مشتری می رسد و اوایل سال 2022 هم کراس اور لیریک کادیلاک تحویل می شود. جنرال موتورز وعده داده است که تا سال 2023 در عرصه جهانی 20 محصول برقی جدید به بازار عرضه خواهد کرد. این خودروها در آمریکای شمالی و در چین تولید خواهند شد.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو