معاون وزیر راه اعلام کرد:
ارسال پیامک برای بدهکاران آزادراهی
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی از ارسال پیامک از سوی پلیس راه برای رانندگانی که عوارض آزادراههای الکترونیکی را پرداخت نکردهاند خبر داد و گفت: وضعیت پرداخت عوارض الکترونیکی بهتر شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، خیرالله خادمی - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور- اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس تفاهمنامهای که بین وزارت راه و شهرسازی به پلیس راه امضا شده است برای رانندگانی که از آزادراههای الکترونیکی، استفاده کرده اما عوارض شان را پرداخت نمی کنند، توسط پلیس راه پیامک ارسال میشود.
وی با اشاره به این که پس از ارسال این پیامک ها وضعیت پرداخت عوارض الکترونیکی از سوی مردم بهتر شده است، گفت: به زودی جلسه نهایی در این زمینه برگزار شده و مشخص خواهد شد که چه تعداد از مردم مشمول این جریمه خواهند شد. البته این اطلاعات در اختیار پلیس راه قرار دارند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه دقیقاً مشخص است رانندگان چندبار و از کدام آزادراهها استفاده کرده اند و بر این اساس چه میزان بدهی به آزادراه های الکترونیکی دارند، گفت: اگر این طرح به نتیجه برسد مسلماً آزاد راه های دیگر نیز برای الکترونیکی کردن عوارضشان و برداشتن باجههای عوارضی اقدام خواهند کرد و نسبت به این طرح استقبال بیشتری نشان میدهند.
خادمی درباره آخرین وضعیت الکترونیکی شدن آزادراه تهران شمال نیز اظهار کرد: متولیان آزادراه تهران شمال از ابتدا برای الکترونیکی کردن عوارضشان پیشقدم شده بودند اما عوارض آنها پرداخت نمیشد اما اگر به این نتیجه برسند که عوارض آزادراهی از طریق سیستم الکترونیکی قابل استحصال است، مسلما دوباره پرداخت عوارض آزادراه تهرانشمال و دیگر آزادراههای کشور الکترونیکی میشود.
وی با اشاره به این که پس از ارسال این پیامک ها وضعیت پرداخت عوارض الکترونیکی از سوی مردم بهتر شده است، گفت: به زودی جلسه نهایی در این زمینه برگزار شده و مشخص خواهد شد که چه تعداد از مردم مشمول این جریمه خواهند شد. البته این اطلاعات در اختیار پلیس راه قرار دارند.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه دقیقاً مشخص است رانندگان چندبار و از کدام آزادراهها استفاده کرده اند و بر این اساس چه میزان بدهی به آزادراه های الکترونیکی دارند، گفت: اگر این طرح به نتیجه برسد مسلماً آزاد راه های دیگر نیز برای الکترونیکی کردن عوارضشان و برداشتن باجههای عوارضی اقدام خواهند کرد و نسبت به این طرح استقبال بیشتری نشان میدهند.
خادمی درباره آخرین وضعیت الکترونیکی شدن آزادراه تهران شمال نیز اظهار کرد: متولیان آزادراه تهران شمال از ابتدا برای الکترونیکی کردن عوارضشان پیشقدم شده بودند اما عوارض آنها پرداخت نمیشد اما اگر به این نتیجه برسند که عوارض آزادراهی از طریق سیستم الکترونیکی قابل استحصال است، مسلما دوباره پرداخت عوارض آزادراه تهرانشمال و دیگر آزادراههای کشور الکترونیکی میشود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها