تهران و البرز در محدودیت تردد خودروها یک استان لحاظ شدند
پدال نیوز- استاندار تهران با اشاره به اجرای طرح محدودیت تردد گفت: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک تهران و البرز در دو استان بلامانع است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز یکشنبه با اشاره به اثرات طرح محدودیت تردد اظهارداشت: این طرح اثرگذاری موثری در کاهش ترددها در استان تهران داشته است.
وی ادامه داد: در استان تهران به صورت ابتکاری با هماهنگی راهور و نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین نیروی انتظامی شرق و غرب استان پیامک مربوط به محدودیت تردد به مالکان خودروها و به همین نسبت به اصناف ارسال می شود تا اطلاع رسانی به درستی انجام شود.
استاندار تهران گفت: با توجه به پیوستگی جغرافیایی و فعالیتی بین استان تهران و استان البرز این طرح در محدوده دو استان یکپارچه دیده شده، از این رو برای تردد خودروهای البرز در استان تهران مشکلی وجود ندارد و پیشنهاد می شود در استان البرز نیز این امکان فراهم شود.
محسنی بندپی در ادامه با اشاره به موافقت وزارت کشور با این پیشنهاد تاکید کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است، از این رو با این ابلاغ زمینه تسهیل شرایط رفت و آمد بین دو استان فراهم می شود.
بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، رانندگان که اصرار به ورود به شهر جدید غیر محل سکونت خود دارد، به 500 هزار تومان جریمه نقدی و یک ماه توقیف خودرو محکوم می شوند.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز 10 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2901 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 38 هزار و 309 مورد رسید.
همچنین 2640 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 12 هزار و 391 نفر نیز بهبود یافتهاند.
وی ادامه داد: در استان تهران به صورت ابتکاری با هماهنگی راهور و نیروی انتظامی تهران بزرگ و همچنین نیروی انتظامی شرق و غرب استان پیامک مربوط به محدودیت تردد به مالکان خودروها و به همین نسبت به اصناف ارسال می شود تا اطلاع رسانی به درستی انجام شود.
استاندار تهران گفت: با توجه به پیوستگی جغرافیایی و فعالیتی بین استان تهران و استان البرز این طرح در محدوده دو استان یکپارچه دیده شده، از این رو برای تردد خودروهای البرز در استان تهران مشکلی وجود ندارد و پیشنهاد می شود در استان البرز نیز این امکان فراهم شود.
محسنی بندپی در ادامه با اشاره به موافقت وزارت کشور با این پیشنهاد تاکید کرد: بر اساس ابلاغ وزارت کشور تردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است، از این رو با این ابلاغ زمینه تسهیل شرایط رفت و آمد بین دو استان فراهم می شود.
بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، رانندگان که اصرار به ورود به شهر جدید غیر محل سکونت خود دارد، به 500 هزار تومان جریمه نقدی و یک ماه توقیف خودرو محکوم می شوند.
بر اساس آخرین گزارش منتشر شده وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز 10 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2901 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 38 هزار و 309 مورد رسید.
همچنین 2640 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و 12 هزار و 391 نفر نیز بهبود یافتهاند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها