آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۲۹۵۹
۱۰:۲۹
۱۳۹۴/۰۹/۲۵

بنزین ۱۲۰۰ تومانی تنها در حد حرف است

پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی درباره طرح تغییر نرخ بنزین بر اساس استفاده از کارت سوخت شخصی یا کارت سوخت جایگاه‌داران گفت: این طرح‌ها هنوز در حد صحبت مطرح است و احتمال اجرایی شدن آن اصلا مشخص نیست.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، ناصر سجادی با تاکید بر اینکه طرح افزایش قیمت بنزین به 1200 تومان درصورت عدم استفاده از کارت سوخت شخصی، اظهار کرد: هنوز این صحبت‌ها شکل قانون به خود نگرفته است و در حد همین صحبت‌ها مطرح می شود، زمانی این طرح‌ها جدی خواهد شد که مصوبه هیات دولت بوده و از سوی دولت اجرایی شود.

سجادی در حالی این واکنش را نشان داده که در روزهای اخیر این‌گونه مطرح شده بود که به‌زودی رانندگان در جایگاه های سوخت برای سوختگیری در صورت استفاده از کارت سوخت شخصی هزار تومان در صورت استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران 1200 تومان پرداخت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه میزان مصرف بنزین از هر جایگاهی در حال حاضر مشخص است، درباره آینده کارت‌های سوخت پس از برداشته شدن سهمیه‌ها، عنوان کرد: استفاده دیگر از کارت‌های سوخت در حال حاضر همین بحث پرداخت الکترونیک با این کارت‌ها است ودیگر طرح‌ها تنها در حد صحبت مطرح شده و قطعی نیست.

مدیرعامل شرکت ملی پخش همچنین با اشاره به اینکه مصرف بنزین طی تعطیلات چهار روزه دو هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر چندانی نداشته، تصریح کرد: حتی مصرف در این مدت کمتر از سال گذشته نیز بوده است.

سجادی افزود: از زمان تک نرخی شدن بنزین و برداشته شدن سهمیه‌ها میزان مصرف بنزین به طور کلی در کشور کاهش یافت.

وی با تاکید بر اینکه از بنزین سهمیه‌ای که مهلت استفاده از آن ابتدای دی ماه به پایان رسید تنها حدود 300 میلیون لیتر در کارت ها باقی مانده و در این مهلت استفاده نشده است، گفت: این میزان نیز عمدتا مربوط به خودروهای دولتی و انتظامی بوده است که این‌ها از ابتدای اجرای طرح هدفمندی اجازه استفاده از سهمیه را نداشتند و بنزین 1000 تومانی مصرف می‌کردند و بنابراین سهمیه بنزین آن‌ها باقی مانده است.

وی خاطر نشان کرد: با این حال تعداد افراد عادی که در مهلت تعیین شده از بنزین سهمیه‌ای خود استفاده نکرده اند بسیار کم است و عمده مردم از سهمیه بنزین خود استفاده کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو