مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران خبر داد
اضافه شدن 10 سرویس جدید به تهران من
پدال نیوز: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اعلام کرد که تا پایان سال قرار است ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود.
به گزارش "پدال نیوز"
وی با اعلام اینکه هم اکنون در سامانه «تهران من» دو میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر با کدملی و سه میلیون خودرو ثبت شده است، گفت: تا پایان امسال قرار است ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود.
دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند، افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری را از مزایای سامانه و اپلیکیشن «تهران من» عنوان کرد و ادامه داد: نگاه این بوده که تمام سرویسهایی که در تهران ارایه میشود، یک مراجعه حضوری و یا یک تلفن اضافی به جایی را حذف کند. البته در طراحی سرویسها هم کوشش کافی شده است و فقط باید به شهروندان بیشتر معرفی شود.
فرجود با تاکید بر اینکه «تهران من» باید به عنوان یک دارایی شهرداری به مردم شناسانده شود، توضیح داد: بسیاری از سرویسها در «تهران من» نوپا هستند و شاید هشت ماه از عمرشان گذشته. بنابراین هنوز زود است که درباره میزان استقبال شهروندان از آن ها قضاوت کرد.
بنا بر اعلام سایت شهر، وی ارائه سرویس پارک حاشیه ای در «تهران من» را مثال زد و گفت: شهروندان می توانند در این سامانه ضمن مشاهده جزییات هزینه های مربوطه، به راحتی محل های پارک حاشیه ای را پیدا کنند و بدین صورت از ترددهای متعدد برای یافتن جای پارک کاسته خواهد شد.
منبع: ایسنا
به گزارش پدال نیوز، محمد فرجود یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه «تهران من» را انجام همه تبادلات و پرداختهای خرد میان شهرداری و شهروندان عنوان کرد و افزود: از زمان راهاندازی این سامانه تا به امروز بسیاری از پرداختهای شهری شهروندان از این طریق انجام میشود به خصوص در بخش طرح ترافیک، «تهران من» و سایر پرداخت های مربوط به خودرو نسبت به گذشته کار را برای شهروندان خیلی راحت کرده است. به طوری که هم اکنون ۱۵ درصد عوارض خودرو به صورت آنلاین از سوی شهروندان پرداخت میشود.
وی با اعلام اینکه هم اکنون در سامانه «تهران من» دو میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر با کدملی و سه میلیون خودرو ثبت شده است، گفت: تا پایان امسال قرار است ۱۰ سرویس جدید به «تهران من» اضافه شود.
دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند، افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری را از مزایای سامانه و اپلیکیشن «تهران من» عنوان کرد و ادامه داد: نگاه این بوده که تمام سرویسهایی که در تهران ارایه میشود، یک مراجعه حضوری و یا یک تلفن اضافی به جایی را حذف کند. البته در طراحی سرویسها هم کوشش کافی شده است و فقط باید به شهروندان بیشتر معرفی شود.
فرجود با تاکید بر اینکه «تهران من» باید به عنوان یک دارایی شهرداری به مردم شناسانده شود، توضیح داد: بسیاری از سرویسها در «تهران من» نوپا هستند و شاید هشت ماه از عمرشان گذشته. بنابراین هنوز زود است که درباره میزان استقبال شهروندان از آن ها قضاوت کرد.
بنا بر اعلام سایت شهر، وی ارائه سرویس پارک حاشیه ای در «تهران من» را مثال زد و گفت: شهروندان می توانند در این سامانه ضمن مشاهده جزییات هزینه های مربوطه، به راحتی محل های پارک حاشیه ای را پیدا کنند و بدین صورت از ترددهای متعدد برای یافتن جای پارک کاسته خواهد شد.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها