آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۲۸۸۱۶
۱۶:۱۰
۱۳۹۹/۰۵/۲۵

اجرای مرحله نخست طرح کهاب در جایگاه‌های سوخت

پدال نیوز- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از اجرای مرحله نخست طرح کهاب در جایگاه‌های عرضه سوخت کل کشور خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از شانا، کرامت ویس کرمی با حضور در برنامه تلویزیونی با اشاره به طرح کهاب اظهار کرد: جایگاه‌های عرضه سوخت کل کشور به‌ویژه کلانشهر تهران به مرحله نخست طرح کهاب مجهز شده‌اند.

وی تأکید کرد: از سه انبار نفت موجود در سه گوشه کلانشهر تهران، انبار نفت شمال غرب که مجهز به این سیستم بازیافت بخار بنزین شده و فعال است، به‌صورت شبانه روزی فرآیند تبدیل بخار بنزین به بنزین را انجام می‌دهد؛ دو انبار نفت دیگر یعنی انبار نفت ری و انبار نفت شمال شرق تهران نیز تأمین اعتبار انجام شده است و ما در مرحله طراحی و در واقع پیمان‌سپاری پروژه بازیافت بخار بنزین در دو انبار یادشده هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره طولانی شدن روند این پروژه گفت: ما از تأمین اعتبار و نقدینگی اطمینان حاصل و مجوز‌های لازم را از دستگاه‌های مربوطه دریافت کردیم و در ابتدا می‌خواستیم این موضوع را به بخش خصوصی واگذار کنیم که از آن استقبال نشد، سپس قرار شد از منابع دیگر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای انجام این پروژه استفاده کنیم.

ویس کرمی ابراز امیدواری کرد که پیمانکار امسال انتخاب و این طرح در دو انبار دیگر (انبار نفت ری و انبار نفت شمال شرق تهران) نیز اجرایی شود.

وی با تأکید بر اینکه تکالیفی که درباره توزیع بنزین و نفت‌گاز یورو 4 به‌عهده وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بوده به بهترین نحو ممکن اجرایی شده است، گفت: طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) شامل سه بخش است که هم‌اکنون جایگاه‌های عرضه بنزین کل کشور به‌ویژه کلانشهر تهران به مرحله نخست این طرح مجهز شده‌اند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به اینکه در هفته گذشته در هیئت محترم وزیران با پیگیری‌های سازمان حفاظت محیط زیست یک بار دیگر طرح کهاب مطرح و مصوب شد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تأمین منابع مراحل دوم و سوم این پروژه را انجام دهیم که در این صورت اجرای آن از ابتدای مهرماه امسال با اولویت کلانشهر‌ها آغاز می‌شود.

ویس کرمی گفت: یکی از مواردی که سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری می‌کند، بحث حق تبخیر بنزین است که مبالغ آن به جایگاه‌ها پرداخت (کارمزدی) می‌شود و امیدواریم بر مبنای مصوبه جدید هیئت دولت از ابتدای مهرماه امسال وارد فاز‌های اجرایی آن شویم و بتوانیم جایگاه‌های عرضه سوخت را به این سیستم مجهز کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو