آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۲۸۲۰۱
۱۰:۴۴
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
در گفت‌وگو مطرح شد:

ورود افراد مشکوک به جایگاه‌ها ممنوع است

پدال نیوز: ریس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده های نفتی سراسر کشور: از زمان شیوع ویروس کرونا تا امروز جایگاهداران جزو صف اول رعایت پروتکل‌ها بوده‌اند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ اسدالله قلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره وضعیت جایگاه‌ها به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی جلوگیری از شیوع کرونا اظهار داشت: جایگاه‌داران علیرغم مشکلات متعدد و تنگناهای مالی تمام سعی خود را بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی معطوف کرده‌اند و با حمایت‌های نسبی وزارت بهداشت، انجمن صنفی، نمایندگان و انجمن‌های مرتبط استانی توانسته‌ایم در حد قابل قبولی رعایت پروتکل‌ها در جایگاه‌های سوخت را ارتقا دهیم.

وی گفت: هرچند یکی از اشکالات کار عدم مشورت و نظرسنجی تصمیم‌سازان با جایگاه‌داران بوده است که باعث شده تدوین راهکارها و دستورالعمل‌ها کاملا مناسب فعالیت‌های جایگاه‌ها انجام نشود، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به تنهایی نمی‌تواند در این امور طرف مشورت دولت و ستادها باشد چراکه هیچ سازمان و ارگانی مانند صنف جایگاه‌های سوخت به صورت تخصصی نمی‌تواند در تصمیم‌سازی‌هایی که مجریانش جایگاه‌داران هستند، به صورت تخصصی ورود کند. همچنین بدون ایجاد ابزار و زیرساخت و بستر عملیاتی نمی‌توان از فعال اقتصادی انتظار معجزه داشت. بنابراین با رصد و نظارتی که بر عملکرد جایگاه‌ها داشته‌ایم و با توجه به کمبودها و مشکلات موجود، ارزیابی ما از رعایت پروتکل‌ها در جایگاه‌ها خوب است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور نیز این موضوع را تائید می‌کنند.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سراسر کشور تصریح کرد: جایگاه‌داران شخصا هزینه‌های گزافی برای تهیه دستکش صرف کردند، البته بهترین راه این است که مردم با تجهیز کامل به جایگاه مراجعه کنند و شلوغی و ترافیک مقابل جایگاه‌ها را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: کارکنان جایگاه‌ها علیرغم دمای هوای بالا از وسایل تجهیزات فردی بهداشتی استفاده می‌کنند و تمام تلاش خود را با استفاده از توان مالی شخصی بر کیفیت ارائه خدمات و رعایت امور بهداشتی به کار بسته‌اند.

ریس هیات مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فرآورده‌های نفتی سراسر کشور ضمن انتقاد و از کم‌توجهی به خواسته‌های صنفی جایگاهداران گفت: اکنون که بیش از 4 ماه از سال می‌گذرد هنوز حق‌العمل جایگاه‌ها اعلام نشده است، با افزایش هزینه‌ها و کاهش درآمدها عملا 90 درصد جایگاه‌ها زیان‌ده هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون جایگاه‌داران نه تنها با زیان انباشته روبرو هستند، بلکه کیفیت خدمات در جایگاه‌ها نیز ارتقا نمی‌یابد و باعث شده نهایتا مردم بهره کافی نبرند.

قلیزاده درباره تعداد مبتلایان در جایگاه‌ها اظهار داشت: جایگاه‌داران روزانه سلامتی کارکنان را رصد می‌کنند و انجام تست کرونا را برای فرد مشکوک انجام می‌دهند به طوریکه افراد مشکوک از حضور در محل جایگاه منع می‌شوند.

گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو