کرونا پمپ بنزینها را دوباره خلوت کرد
پدال نیوز: رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی گفت: همزمان با افزایش تعداد مبتلایان کرونا و فوتی های ناشی از آن، در یک هفته گذشته، مراجعه به پمپبنزینها کمتر و جایگاههای سوخت خلوتتر شدهاند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، ناصر رئیسی فرد با اشاره به اینکه همچنان پروتکلهای بهداشتی در جایگاههای سوخت برای مقابله با کرونا اجرا میشود، افزود: در مقایسه با هفتههای گذشته مراجعه به پمپبنزینها با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و فوتی های آن کمتر شده و تقریبا جایگاهها خلوتتر است.
وی در مورد احتمال کاهش مصرف بنزین همانند اسفند و فروردین ماه، گفت: این موضوع به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد که محدودیتها را تا چه حد افزایش خواهد داد.
رئیسی فرد با بیان اینکه مصرف بنزین همچنان با عدد ۸۵ میلیون لیتر در روز بهمن ماه فاصله دارد، افزود: بعد از شیوع کرونا مصرف بنزین در بهترین حالت به ۷۰ میلیون لیتر در روز رسید که نشان میدهد مصرف بنزین ۲۰ درصد کمتر شده است.
وی ضمن تاکید بر اینکه پروتکلهای بهداشتی کامل در پمپبنزینها اجرا میشود، گفت: کارکنان جایگاههای سوخت از ماسک و دستکش استفاده میکنند و برای استفاده مشتریان نیز دستکش یکبار مصرف و یا کیسه فریزر بر روی پمپها قرار داده شده است.
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی توضیح داد: ضدعفونیکردن نازلها و مکانهای عمومی در پمپبنزینها نیز دورهای و مرتب اجرا میشود.
وی تاکید کرد: براساس ردهبندی جدید اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، پمپبنزینها به عنوان مکانهای کم خطر معرفی شدهاند.
رئیسی فرد گفت: با توجه به هزینههای چند برابری اما کارمزد فروش همچنان سه درصد از قیمت فرآورده است و این موضوع باعث شده تا جایگاهها در مرز ورشکستگی و تعطیلی قرار بگیرند.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
وی در مورد احتمال کاهش مصرف بنزین همانند اسفند و فروردین ماه، گفت: این موضوع به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بستگی دارد که محدودیتها را تا چه حد افزایش خواهد داد.
رئیسی فرد با بیان اینکه مصرف بنزین همچنان با عدد ۸۵ میلیون لیتر در روز بهمن ماه فاصله دارد، افزود: بعد از شیوع کرونا مصرف بنزین در بهترین حالت به ۷۰ میلیون لیتر در روز رسید که نشان میدهد مصرف بنزین ۲۰ درصد کمتر شده است.
وی ضمن تاکید بر اینکه پروتکلهای بهداشتی کامل در پمپبنزینها اجرا میشود، گفت: کارکنان جایگاههای سوخت از ماسک و دستکش استفاده میکنند و برای استفاده مشتریان نیز دستکش یکبار مصرف و یا کیسه فریزر بر روی پمپها قرار داده شده است.
رییس انجمن شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی توضیح داد: ضدعفونیکردن نازلها و مکانهای عمومی در پمپبنزینها نیز دورهای و مرتب اجرا میشود.
وی تاکید کرد: براساس ردهبندی جدید اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، پمپبنزینها به عنوان مکانهای کم خطر معرفی شدهاند.
رئیسی فرد گفت: با توجه به هزینههای چند برابری اما کارمزد فروش همچنان سه درصد از قیمت فرآورده است و این موضوع باعث شده تا جایگاهها در مرز ورشکستگی و تعطیلی قرار بگیرند.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها