کاهش مصرف سی ان جی در دوران کرونا
پدال نیوز: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۳۸ میلیون متر مکعب سی ان جی در ۵۲ باب جایگاه استان مصرف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۵ درصدی داشته است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، عبداله کیتی منش اظهار کرد: این مدت روزانه ۴۴۰ هزار متر مکعب سی ان جی در استان مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل باکاهش ۵درصدی همراه بوده که ناشی از شیوع ویروس کرونا و رعایت پویش در خانه بمانیمhttps://www.eghtesadonline.com/ و عدم حضور مسافر در استان می باشد.
وی به اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی و مسافری نیز اشاره کرد و افزود اولویت با کسانی که زودتر در سامانه https://gcr.niopdc.ir ثبت نام نمایند
وی سپس به مزایای اقتصادی و زیست محیطی استفاده ازسوخت سی ان جی اشاره و اظهار داشت :این شرکت نسبت به تسهیل فرآیند احداث جایگاه سی ان جی در استان جهت سرمایهگذاران بخش خصوصی اقدام کرده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از در دست احداث بودن ۲ باب جایگاه سی ان جی در استان خبرداد و افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی وکوهستانی بودن و کمبود زمین در سطح استان، تلاش و برنامه ریزی منطقه بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاههای منطقه است.
وی سپس به فعال بودن ۳۳۲ نازل در ۵۲ باب جایگاه سی ان جی استان اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی این جایگاه ها از برنامه های این منطقه است که با هماهنگی، تعامل و برگزاری جلسات با اداره استاندارد و مالکین جایگاه ها در صدد نیل به این اهداف هستیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه روزانه یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور تولید میشود، اضافه کرد: این در حالی است که مصرف گاز سی ان جی در بخش حمل و نقل، فقط ۲۰ میلیون مترمکعب است.
وی به اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی و مسافری نیز اشاره کرد و افزود اولویت با کسانی که زودتر در سامانه https://gcr.niopdc.ir ثبت نام نمایند
وی سپس به مزایای اقتصادی و زیست محیطی استفاده ازسوخت سی ان جی اشاره و اظهار داشت :این شرکت نسبت به تسهیل فرآیند احداث جایگاه سی ان جی در استان جهت سرمایهگذاران بخش خصوصی اقدام کرده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از در دست احداث بودن ۲ باب جایگاه سی ان جی در استان خبرداد و افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی وکوهستانی بودن و کمبود زمین در سطح استان، تلاش و برنامه ریزی منطقه بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت کامل جایگاههای منطقه است.
وی سپس به فعال بودن ۳۳۲ نازل در ۵۲ باب جایگاه سی ان جی استان اشاره و خاطرنشان کرد: ارتقای کمی و کیفی این جایگاه ها از برنامه های این منطقه است که با هماهنگی، تعامل و برگزاری جلسات با اداره استاندارد و مالکین جایگاه ها در صدد نیل به این اهداف هستیم.
این مقام مسئول با بیان اینکه روزانه یک میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در کشور تولید میشود، اضافه کرد: این در حالی است که مصرف گاز سی ان جی در بخش حمل و نقل، فقط ۲۰ میلیون مترمکعب است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها