کد خبر:
۱۲۶۱۳۴ ۱۳:۵۸
۱۳۹۹/۰۳/۲۹
تولید روزانه 10 هزار حلقه لاستیک در اردبیل
پدال نیوز- استاندار اردبیل گفت: در صورت استفاده از ظرفیتهای موجود کشور در آیندهای نزدیک نیازی به واردات لاستیک نخواهیم داشت.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، اکبر بهنامجو عصر چهارشنبه در بازدید از کارخانه آرتاویلتایر با اشاره به تأمین قسمت قابل توجهی از لاستیک کشور توسط این کارخانه و ظرفیت بالای اردبیل در این زمینه، عنوان کرد: با توجه به اینکه 25 درصد نیاز لاستیک کشور در اردبیل تولید میشود و در این زمینه پتانسیل خوبی در کشور وجود دارد که در صورت استفاده از ظرفیتهای موجود کشور در آیندهای نزدیک نیازی به واردات لاستیک نخواهیم داشت.
وی به افزایش تولید لاستیک در این مجموعه اشاره کرد و آن را قدم خوبی در راستای جهش تولید و عمل به منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: تولیدات لاستیک این کارخانه در اواخر سال 98 از تعداد چهارهزار حلقه در روز به 8 تا 10 هزار حلقه افزایش یافته و طبق برآوردها و برنامهریزی های انجام شده توسط تولید کنندگان این محصول، ظرف چند ماه آینده تولید روزانه لاستیک در این کارخانجات به 12 هزار حلقه در روز خواهد رسید.
استاندار اردبیل با ابراز خوشنودی از توسعه تولید لاستیک در اردبیل، اظهار کرد: پتانسیل بالای اردبیل در زمینه تولید لاستیک باعث شده که کارخانه تولید این محصول امروز به یک شهرک صنعتی قدرتمند تبدیل شود و در رفع نیازهای کشور و کاهش واردات این محصول صنعتی پیشرفتهای خوب و گامهای مؤثری برداشته شده است و اگر کارخانجات تولید لاستیک کشور بتوانند افزایش ظرفیت بدهند در آینده نیازی به واردات لاستیک به کشور نخواهد بود.
بهنامجو با اشاره به تولید 25 هزار تن لاستیک نخی در اردبیل و تأمین بخش قابل توجهی از تایرهای خودرو سازان ایران از جمله ایران خودرو و سایپا در این استان، بیان کرد: علاوه بر لاستیک نخی، تولید لاستیک ماشینآلات سنگین هم در این مجموعه تولیدی انجام میپذیرد و این نشان از خود باوری جوانان و مهندسان و اهالی صنعت استان نسبت به داشتههای خود است.
وی به افزایش تولید لاستیک در این مجموعه اشاره کرد و آن را قدم خوبی در راستای جهش تولید و عمل به منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: تولیدات لاستیک این کارخانه در اواخر سال 98 از تعداد چهارهزار حلقه در روز به 8 تا 10 هزار حلقه افزایش یافته و طبق برآوردها و برنامهریزی های انجام شده توسط تولید کنندگان این محصول، ظرف چند ماه آینده تولید روزانه لاستیک در این کارخانجات به 12 هزار حلقه در روز خواهد رسید.
استاندار اردبیل با ابراز خوشنودی از توسعه تولید لاستیک در اردبیل، اظهار کرد: پتانسیل بالای اردبیل در زمینه تولید لاستیک باعث شده که کارخانه تولید این محصول امروز به یک شهرک صنعتی قدرتمند تبدیل شود و در رفع نیازهای کشور و کاهش واردات این محصول صنعتی پیشرفتهای خوب و گامهای مؤثری برداشته شده است و اگر کارخانجات تولید لاستیک کشور بتوانند افزایش ظرفیت بدهند در آینده نیازی به واردات لاستیک به کشور نخواهد بود.
بهنامجو با اشاره به تولید 25 هزار تن لاستیک نخی در اردبیل و تأمین بخش قابل توجهی از تایرهای خودرو سازان ایران از جمله ایران خودرو و سایپا در این استان، بیان کرد: علاوه بر لاستیک نخی، تولید لاستیک ماشینآلات سنگین هم در این مجموعه تولیدی انجام میپذیرد و این نشان از خود باوری جوانان و مهندسان و اهالی صنعت استان نسبت به داشتههای خود است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش