کد خبر:
۱۲۴۳۸۷ ۱۳:۰۵
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
کشف خودروهای احتکار شده از دو پارکینگ در غرب تهران
پدال نیوز- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از کشف بیش از ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک از دو انبار در غرب پایتخت خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر مرادی در این باره گفت: روز گذشته ماموران پلیس از نگهداری تعدادی خودرو فاقد پلاک در دو انبار با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند که در جریان آن متوجه شدند که گزارش واصله صحیح است.
وی افزود: در همین راستا هماهنگیهای لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران با حضور در این دو انبار در عملیاتهای جداگانه بیش از 100 دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک را از این دو پارکینگ کشف و ضبط کردند.
مرادی با بیان اینکه در همین راستا سه نفر نیز دستگیر شدند گفت: برای این افراد پروندهای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت درباره اینکه چه خودروهایی در این دو پارکینگ نگهداری میشد اظهار کرد: عمده خودروها ایرانی بوده اما در میانشان خودروی خارجی نیز قرار داشت.
به گفته مرادی اکثر خودروهای کشف شده از نوع پراید، تیبا، پژو206، پژو405، پژو پارس، مزدا بوده و حتی تاکسی نیز در بین این خودروها قرار داشت.
مرادی با بیان اینکه هیچ خودروی بدون پلاکی نباید در خارج از کارخانه و پارکینگهایش باشد گفت: این خودروها توقیف شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
مرادی درباره اینکه این خودروها چطور بدون شماره گذاری از کارخانه خارج شده بودند، گفت: اینها جزو مواردی است که در دست بررسی است اما به نظر میرسد با توجه به شرایط اخیر و افزایش قیمت خودرو با قصد سودجویی این اقدام انجام شده است.
وی افزود: در همین راستا هماهنگیهای لازم با مقام قضایی انجام شده و ماموران با حضور در این دو انبار در عملیاتهای جداگانه بیش از 100 دستگاه خودروی سواری فاقد پلاک را از این دو پارکینگ کشف و ضبط کردند.
مرادی با بیان اینکه در همین راستا سه نفر نیز دستگیر شدند گفت: برای این افراد پروندهای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت درباره اینکه چه خودروهایی در این دو پارکینگ نگهداری میشد اظهار کرد: عمده خودروها ایرانی بوده اما در میانشان خودروی خارجی نیز قرار داشت.
به گفته مرادی اکثر خودروهای کشف شده از نوع پراید، تیبا، پژو206، پژو405، پژو پارس، مزدا بوده و حتی تاکسی نیز در بین این خودروها قرار داشت.
مرادی با بیان اینکه هیچ خودروی بدون پلاکی نباید در خارج از کارخانه و پارکینگهایش باشد گفت: این خودروها توقیف شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
مرادی درباره اینکه این خودروها چطور بدون شماره گذاری از کارخانه خارج شده بودند، گفت: اینها جزو مواردی است که در دست بررسی است اما به نظر میرسد با توجه به شرایط اخیر و افزایش قیمت خودرو با قصد سودجویی این اقدام انجام شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها