ساخت 2 رام قطار تا خرداد با کمک وزارت نفت
پدال نیوز- مدیرعامل متروی تهران از اختصاص بخشی از کمکهای وزرات نفت به تکمیل ساخت دو رام قطار خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، علی امام در مورد توییت وزیر نفت مبنی بر پرداخت 15میلیون دلار برای خرید واگن از محل صرفه جویی در مصرف سوخت، گفت: از آنجایی سفر با مترو، موجب صرفه جویی در مصرف سوخت میشود، براساس قانون وزارت نفت مکلف است که مبالغی را از محل صرفه جویی در مصرف سوخت به مترو بپردازد که این واریزی در این راستا بوده است.
وی گفت: از آنجایی که این پول به ازای هر سفر شهروندان با مترو محاسبه می شود، این مبلغ به شرکت بهرهبرداری مترو داده شده است و این اعتبارات برای نگهداری ناوگان استفاده میشود. البته بنا به صلاحدید معاون حمل و نقل و با توجه به لزوم ساخت واگنها از این مبلغ واریزی، حدود 15 میلیارد تومان به شرکت واگن سازی داده شد تا نسبت به تکمیل 14 واگن (دو رام قطار) باقی مانده از ثبت سفارش 70واگن اقدام شود.
امام با بیان اینکه این مبلغ واریزی به شبکه مترو که حدود 156 میلیارد تومان بوده، تا سه ماهه دوم سال 98 را تسویه میکند، افزود: امیدواریم با توجه به تزریق این پول به شرکت واگن سازی تا پایان خردادماه بتوانیم دو رام قطار را وارد چرخه ناوگان متروی تهران کنیم.
به گزارش ایسنا، چندی پیش بیژن زنگنه - وزیر نفت در صفحه توییتری خود نوشت که وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران) با استفاده از ظرفیتهای قانونی صرفهجویی مصرف سوخت و در اجرای مصوبه شورای اقتصاد این اقدام را انجام داده است که از این محل، بیش از 15 میلیون دلار برای خرید واگن برای افزایش فاصلهگذاری اجتماعی به شرکت مترو پرداخت شده است.
وی گفت: از آنجایی که این پول به ازای هر سفر شهروندان با مترو محاسبه می شود، این مبلغ به شرکت بهرهبرداری مترو داده شده است و این اعتبارات برای نگهداری ناوگان استفاده میشود. البته بنا به صلاحدید معاون حمل و نقل و با توجه به لزوم ساخت واگنها از این مبلغ واریزی، حدود 15 میلیارد تومان به شرکت واگن سازی داده شد تا نسبت به تکمیل 14 واگن (دو رام قطار) باقی مانده از ثبت سفارش 70واگن اقدام شود.
امام با بیان اینکه این مبلغ واریزی به شبکه مترو که حدود 156 میلیارد تومان بوده، تا سه ماهه دوم سال 98 را تسویه میکند، افزود: امیدواریم با توجه به تزریق این پول به شرکت واگن سازی تا پایان خردادماه بتوانیم دو رام قطار را وارد چرخه ناوگان متروی تهران کنیم.
به گزارش ایسنا، چندی پیش بیژن زنگنه - وزیر نفت در صفحه توییتری خود نوشت که وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران) با استفاده از ظرفیتهای قانونی صرفهجویی مصرف سوخت و در اجرای مصوبه شورای اقتصاد این اقدام را انجام داده است که از این محل، بیش از 15 میلیون دلار برای خرید واگن برای افزایش فاصلهگذاری اجتماعی به شرکت مترو پرداخت شده است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها