کاهش مصرف بنزین فروردینماه در منطقه اهواز
پدال نیوز: مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اهواز از کاهش ۲۷ درصدی مصرف بنزین این منطقه در فروردینماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، نعمتالله نجفی در این باره گفت: فروردینماه امسال مصرف بنزین تا ۴۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافت که این حجم کاهش تاکنون بیسابقه بوده است.
وی دلیل این کاهش بیسابقه مصرف بنزین را کاهش ۸۵ درصدی سفرهای نوروزی ناشی از شیوع ویروس کرونا بیان کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اهواز همچنین از ادامه روند ذخیرهسازی فرآوردههای سوختی در انبار نظامیه اهواز با وجود کاهش قابل توجه مصرف سوخت خبر داد و افزود: ذخیرهسازی فرآوردههای سوختی در انبار سوخت نظامیه در پنج کیلومتری شمال اهواز طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در روند ذخیرهسازی سوخت وجود ندارد. همچنین حجم ذخیرهسازی فرآوردههای سوخت در تأسیسات نفتی نظامیه حدود ۶۰۰ میلیون لیتر است که بخش مهمی از فرآوردههای تولیدی پالایشگاه نفت آبادان از طریق لوله به انبار نفت نظامیه اهواز انتقال مییابد.
نجفی درباره ذخیرهسازی بنزین سهمیهای خودروهای سواری از ۶ به ۹ ماه بیان داشت: پیش از این خودروهای سواری میتوانستند بر اساس سهمیه ۶۰ لیتر در ماه، تا ۶ ماه یعنی ۳۶۰ لیتر را در کارت سوخت خود ذخیره کنند که این میزان هم اکنون به ۵۴۰ لیتر افزایش یافته است. این ذخیرهسازی سوخت تنها ویژه خودروهای سواری است و دیگر خودروهای عمومی و باری را شامل نمیشود.
منبع: شانا
انتهای پیام/
وی دلیل این کاهش بیسابقه مصرف بنزین را کاهش ۸۵ درصدی سفرهای نوروزی ناشی از شیوع ویروس کرونا بیان کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اهواز همچنین از ادامه روند ذخیرهسازی فرآوردههای سوختی در انبار نظامیه اهواز با وجود کاهش قابل توجه مصرف سوخت خبر داد و افزود: ذخیرهسازی فرآوردههای سوختی در انبار سوخت نظامیه در پنج کیلومتری شمال اهواز طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در روند ذخیرهسازی سوخت وجود ندارد. همچنین حجم ذخیرهسازی فرآوردههای سوخت در تأسیسات نفتی نظامیه حدود ۶۰۰ میلیون لیتر است که بخش مهمی از فرآوردههای تولیدی پالایشگاه نفت آبادان از طریق لوله به انبار نفت نظامیه اهواز انتقال مییابد.
نجفی درباره ذخیرهسازی بنزین سهمیهای خودروهای سواری از ۶ به ۹ ماه بیان داشت: پیش از این خودروهای سواری میتوانستند بر اساس سهمیه ۶۰ لیتر در ماه، تا ۶ ماه یعنی ۳۶۰ لیتر را در کارت سوخت خود ذخیره کنند که این میزان هم اکنون به ۵۴۰ لیتر افزایش یافته است. این ذخیرهسازی سوخت تنها ویژه خودروهای سواری است و دیگر خودروهای عمومی و باری را شامل نمیشود.
منبع: شانا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها