مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران خبر داد؛
تولید آسفالت پلیمری در مرمت خطوط 4 و 7 بی آر تی
پدال نیوز: پیوسته از تولید و اجرای بیش از ۷۸ هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که در تشریح عملکرد سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در زمینه تولید و پخش آسفالت سخن میگفت، با بیان آنکه از ابتدای سال جاری تاکنون و علیرغم محدودیتهای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۷۸ هزار و ۴۱۹ تن آسفالت در کارخانجات این سازمان تولید شده است، یاد آور شد: بیش از ۴۸ هزار تن از آسفالت تولید شده جهت اجرای عملیات مرمت روکش معابر، تحویل شهرداریهای مناطق ۲۲ گانه شده و مابقی شامل بیش از ۲۹ هزار تن آسفالت در پروژههای مرمت خطوط ۴ و ۷ بی آر تی، احداث زیرگذر کوی نصر و نیز مرمت بزرگراههای شهید مدرس، آزادگان، شهید باقری، شهید چمران، فتح، شهید همت، شهید خرازی و خاوران پخش و اجرا شده است.
پیوسته، تولید و پخش آسفالت پلیمری در خطوط ۴ و ۷ بی آر تی که برای نخستین بار در پروژههای مرمت و بهسازی روکش معابر پایتخت انجام شده است را به عنوان یکی از دستاوردهای سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در زمینه استفاده از فناوریهای نوین روسازی معابر برشمرد و خاطرنشان ساخت: بهره گیری از آسفالت پلیمری ضمن ارتقای ظرفیت باربری خطوط بی آر تی، افزایش چرخه عمر روسازی را به دنبال خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه بازیافت و استفاده مجدد از تراشههای آسفالت به عنوان یک اقدام اصولی در جهت حفظ سرمایههای شهر و حفاظت از محیط زیست، همچنان در دستور کار سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار دارد، از ادامه مذاکرات به منظور احداث کارخانه تولید آسفالت بازیافتی خبر داد و گفت: تبدیل تراشهها به آسفالت گرم علاوه بر تامین ملاحظات زیست محیطی، سبب کاهش هزینههای تولید این محصول استراتژیک خواهد شد.
پیوسته، تولید و پخش آسفالت پلیمری در خطوط ۴ و ۷ بی آر تی که برای نخستین بار در پروژههای مرمت و بهسازی روکش معابر پایتخت انجام شده است را به عنوان یکی از دستاوردهای سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در زمینه استفاده از فناوریهای نوین روسازی معابر برشمرد و خاطرنشان ساخت: بهره گیری از آسفالت پلیمری ضمن ارتقای ظرفیت باربری خطوط بی آر تی، افزایش چرخه عمر روسازی را به دنبال خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه بازیافت و استفاده مجدد از تراشههای آسفالت به عنوان یک اقدام اصولی در جهت حفظ سرمایههای شهر و حفاظت از محیط زیست، همچنان در دستور کار سازمان مهندسی و عمران شهر تهران قرار دارد، از ادامه مذاکرات به منظور احداث کارخانه تولید آسفالت بازیافتی خبر داد و گفت: تبدیل تراشهها به آسفالت گرم علاوه بر تامین ملاحظات زیست محیطی، سبب کاهش هزینههای تولید این محصول استراتژیک خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها