کد خبر:
۱۲۳۱۶۴ ۱۰:۳۷
۱۳۹۹/۰۲/۱۰
تعطیلی خودروسازان آمریکایی ادامه دارد
پدال نیوز: خودروسازان آمریکایی در ماه مارس ۲۰۲۰ کارخانههای خود را در شهرهای مختلف ایالاتمتحده تحتتاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و برای قطع زنجیره انتقال و انتشار آن تعطیل کردند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا : بهنظر میرسد شرکتهای خودروسازی آمریکایی قصد دارند حداقل تا دو هفته دیگر برای بازگشایی کارخانههای خود در این کشور دست نگه دارند. سه شرکت جنرال موتورز، فورد و فیات کرایسلر که از بزرگترین خودروسازان فعال و مستقر در ایالاتمتحده آمریکا به شمار میروند، بهتازگی اعلام کردهاند بازگشایی کارخانههای خود را در این کشور حداقل تا دو هفته آینده و تا اواسط ماه مه سالجاری میلادی به تعویق خواهند انداخت.
خودروسازان آمریکایی در ماه مارس ۲۰۲۰ کارخانههای خود را در شهرهای مختلف ایالاتمتحده تحتتاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و برای قطع زنجیره انتقال و انتشار آن تعطیل کردند.
آنها همچنین در این مدت با انجمن حمایت از کارگران خودروسازی در آمریکا (UAW) و سایر مقامات مربوطه مذاکرات پیدرپی درخصوص امکان بازگشایی و از سرگیری فعالیت و خط تولید کارخانههای خود داشتهاند تا بیش از این با بحرانهای مالی و زیاندهی مواجه نشوند.با اینکه سخنگوی انجمن حمایت از کارگران بخش خودروسازی در آمریکا در این مورد اظهار نظر رسمی نداشته، اما هفته گذشته از امکان بازگشایی کارخانههای شرکتهای مذکور از ماه مه درصورت رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی خودروسازان خبر داده بود. به گفته منابع آگاه به نقل از وب سایت marketwatch، با به توافق رسیدن شرکتهای مذکور با انجمن UAW درخصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ سلامت و بهداشت کارگران، به احتمال زیاد کارخانههای این سه خودروساز آمریکایی در این کشور از تاریخ ۱۸ ماه مه سالجاری میلادی بازگشایی خواهند شد.
خودروسازان آمریکایی در ماه مارس ۲۰۲۰ کارخانههای خود را در شهرهای مختلف ایالاتمتحده تحتتاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و برای قطع زنجیره انتقال و انتشار آن تعطیل کردند.
آنها همچنین در این مدت با انجمن حمایت از کارگران خودروسازی در آمریکا (UAW) و سایر مقامات مربوطه مذاکرات پیدرپی درخصوص امکان بازگشایی و از سرگیری فعالیت و خط تولید کارخانههای خود داشتهاند تا بیش از این با بحرانهای مالی و زیاندهی مواجه نشوند.با اینکه سخنگوی انجمن حمایت از کارگران بخش خودروسازی در آمریکا در این مورد اظهار نظر رسمی نداشته، اما هفته گذشته از امکان بازگشایی کارخانههای شرکتهای مذکور از ماه مه درصورت رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی خودروسازان خبر داده بود. به گفته منابع آگاه به نقل از وب سایت marketwatch، با به توافق رسیدن شرکتهای مذکور با انجمن UAW درخصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی و حفظ سلامت و بهداشت کارگران، به احتمال زیاد کارخانههای این سه خودروساز آمریکایی در این کشور از تاریخ ۱۸ ماه مه سالجاری میلادی بازگشایی خواهند شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها