کد خبر:
۱۲۳۰۲۹ ۱۰:۰۶
۱۳۹۹/۰۲/۰۸
مخالفت سازمان محیط زیست با تعویق استاندارد یورو 5
پدال نیوز: دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نامهنگاری مجدد خودروسازان برای تعویق مهلت ارتقای استاندارد آلایندگی خودروهای تولیدی به یورو ۵ گفت: خودروسازان تنها به دنبال خریدن وقت و سود بیشتر هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر : دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست
محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نامهنگاری مجدد خودروسازان برای
تعویق مهلت ارتقای استاندارد آلایندگی خودروهای تولیدی به یورو ۵ گفت:
خودروسازان تنها به دنبال خریدن وقت و سود بیشتر هستند.
بهزاد اشجعی افزود: خودروسازان هفت سال است برای ارتقای کیفیت محصولات خود زمان خریدهاند. وی با اشاره به اینکه در سال ۹۲ خودروسازان به ارتقای کیفیت خودروها بر مبنای استاندارد یورو ۴ اقدام کردهاند، یادآور شد: طبق قانون، ارتقای محصولات به استاندارد یورو ۵ باید در سال ۹۴ اتفاق میافتاد، اما خودروسازان در این مدت ۵ سال دائما بهانهتراشی میکنند.
دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه طرح مشکلاتی از قبیل کیفیت پایین سوخت تولیدی، تحریم و قیمت کاتالیست، بهانههای خودروسازان است و از سوی کارشناسان و نهادهای مسوول بارها نقد شده، گفت: محیط زیست بهطور کامل مطمئن شده که خودروسازان فقط میخواهند وقت بخرند تا با تولید خودروهای با استاندارد پایینتر سود بیشتری ببرند. اشجعی با اشاره به اینکه محیط زیست درخصوص مهلتخواهی مجدد خودروسازان به مدت سهماه دیگر مخالفت خود را اعلام کرده است، اظهار کرد: وقتی از سهماه صحبت میکنند یعنی میخواهند یکسال دیگر هم ارتقا را به تعویق بیندازند.
بهزاد اشجعی افزود: خودروسازان هفت سال است برای ارتقای کیفیت محصولات خود زمان خریدهاند. وی با اشاره به اینکه در سال ۹۲ خودروسازان به ارتقای کیفیت خودروها بر مبنای استاندارد یورو ۴ اقدام کردهاند، یادآور شد: طبق قانون، ارتقای محصولات به استاندارد یورو ۵ باید در سال ۹۴ اتفاق میافتاد، اما خودروسازان در این مدت ۵ سال دائما بهانهتراشی میکنند.
دبیر کمیته فنی صدور مجوزهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه طرح مشکلاتی از قبیل کیفیت پایین سوخت تولیدی، تحریم و قیمت کاتالیست، بهانههای خودروسازان است و از سوی کارشناسان و نهادهای مسوول بارها نقد شده، گفت: محیط زیست بهطور کامل مطمئن شده که خودروسازان فقط میخواهند وقت بخرند تا با تولید خودروهای با استاندارد پایینتر سود بیشتری ببرند. اشجعی با اشاره به اینکه محیط زیست درخصوص مهلتخواهی مجدد خودروسازان به مدت سهماه دیگر مخالفت خود را اعلام کرده است، اظهار کرد: وقتی از سهماه صحبت میکنند یعنی میخواهند یکسال دیگر هم ارتقا را به تعویق بیندازند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها