جانبازان با کد ملی سوختگیری کنند +جزئیات
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی گفت: جانبازان از طریق کدملی میتوانند نسبت به خرید سوخت در جایگاهها اقدام کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی گفت: از شب گذشته اعتبار سهمیه جانبازان واریز شد و سقف مجاز استفاده از این سهمیه 200 هزار لیتر است و نباید از این عدد فراتر برود.
او افزود: این افراد میتوانند در جایگاههای عرضه سوخت از طریق کارتهای بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند. طبق مصوبه اعلام شده سقف سهمیه سوخت جانبازان روزانه 200 هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرستهای دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعدادی از این افراد باز هم سهمیهای افزوده میشود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی اضافه کرد: در حال حاضر تمامی زیرساختهای سامانه هوشمند سوخت آماده است و این تغییرات از روز گذشته در سامانه اعمال شده و هماکنون سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارتهای بانکی این افراد اعمال شده است و این افراد میتوانند در جایگاههای عرضه سوخت حتی از طریق کدملی و کارتهای بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.
گفتنی است، روزگذشته کرامت ویسکرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران از سقف سهمیه سوخت جانبازان را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران روز گذشته اطلاعات 43 هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ارسال شد که طبق آمادگی زیرساختهای سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات در سامانه اعمال و هماکنون همه سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارتهای بانکی این افراد اعمال شده است.
او ادامه داد: در گذشته پلاک جانبازان به گونهای دیگر بود، ولی این تعدیل سهمیه در شرایطی انجام شده است که دیگر همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نیست.
او افزود: این افراد میتوانند در جایگاههای عرضه سوخت از طریق کارتهای بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند. طبق مصوبه اعلام شده سقف سهمیه سوخت جانبازان روزانه 200 هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرستهای دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعدادی از این افراد باز هم سهمیهای افزوده میشود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی اضافه کرد: در حال حاضر تمامی زیرساختهای سامانه هوشمند سوخت آماده است و این تغییرات از روز گذشته در سامانه اعمال شده و هماکنون سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارتهای بانکی این افراد اعمال شده است و این افراد میتوانند در جایگاههای عرضه سوخت حتی از طریق کدملی و کارتهای بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.
گفتنی است، روزگذشته کرامت ویسکرمی مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران از سقف سهمیه سوخت جانبازان را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران روز گذشته اطلاعات 43 هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ارسال شد که طبق آمادگی زیرساختهای سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات در سامانه اعمال و هماکنون همه سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارتهای بانکی این افراد اعمال شده است.
او ادامه داد: در گذشته پلاک جانبازان به گونهای دیگر بود، ولی این تعدیل سهمیه در شرایطی انجام شده است که دیگر همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نیست.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها