سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی توضیح داد؛
ماجرای تعدیل سهمیه سوخت جانبازان
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: لیستی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ارسال شد و بر اساس آن شرکت بخش روزانه ۲۰۰ هزار لیتر برای این افراد اختصاص داده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، فاطمه کاهی با بیان اینکه چندی پیش سهمیه بنزین معلولان از 60 لیتر به 100 لیتر افزایش یافت، اظهار کرد: این مساله مربوط به افرادی بود که خودرو آن ها دارای پلاک معلولان بود که در این بین یک تعداد دیگری از مالکان خودرو، جانباز هستند که خودروی آن ها دارای پلاک معلولان نیست، به همین دلیل بنیاد شهید و امور ایثارگران لیستی را به منظور معرفی این افراد در اختیار شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی قرار داد.
وی با تاکید بر اینکه شرکت پخش تا سقف 200 هزار لیتر در روز برای این دسته از افراد سهمیه سوخت اختصاص داده است، تصریح کرد: این میزان برای کل جانبازان کشور است و بنیاد شهید و امور ایثارگران مسوول تعیین سهمیه هر یک از افراد است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه اطلاعات بیش از 43 هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ارسال شد، گفت: با توجه به آمادگی زیرساختهای سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات از دوم اردیبهشت ماه در سامانه اعمال و هماکنون همه سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارتهای بانکی این افراد اعمال شده و این افراد میتوانند در جایگاههای عرضه سوخت از طریق کارتهای بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این اولین آماری است که بنیاد شهید به ما اعلام کرده است، اظهار کرد: سقف مجاز استفاده از این سهمیه روزانه 200 هزار لیتر است و نباید از این عدد فراتر برود.
روز گذشته، کرامت ویسکرمی - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران - از تعدیل سهمیه سوخت جانبازان تا سقف روزانه 200 هزار لیتر طبق مصوبه کارگروه ماده 8 تصویبنامه هیئت وزیران خبر داده و گفته بود: طبق مصوبه این کارگروه، همه جانبازان که اطلاعات آنها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به دست ما رسیده است، شامل تعدیل سهمیه سوخت از طریق اعتباری در کارتهای بانکی خواهند شد.
به گفته وی، سقف لحاظشده برای تعدیل سهمیه سوخت جانبازان روزانه 200 هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرستهای دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعداد این افراد باز هم افزوده شود. این تعدیل سهمیه در شرایطی انجام شده است که دیگر همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نیست.
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران پیش از این در اطلاعیه شماره 11 طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، سهمیه سوخت خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان را 40 لیتر افزایش داده بود.
وی با تاکید بر اینکه شرکت پخش تا سقف 200 هزار لیتر در روز برای این دسته از افراد سهمیه سوخت اختصاص داده است، تصریح کرد: این میزان برای کل جانبازان کشور است و بنیاد شهید و امور ایثارگران مسوول تعیین سهمیه هر یک از افراد است.
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه اطلاعات بیش از 43 هزار نفر از ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ارسال شد، گفت: با توجه به آمادگی زیرساختهای سامانه هوشمند سوخت، این تغییرات از دوم اردیبهشت ماه در سامانه اعمال و هماکنون همه سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارتهای بانکی این افراد اعمال شده و این افراد میتوانند در جایگاههای عرضه سوخت از طریق کارتهای بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند.
وی با بیان اینکه این اولین آماری است که بنیاد شهید به ما اعلام کرده است، اظهار کرد: سقف مجاز استفاده از این سهمیه روزانه 200 هزار لیتر است و نباید از این عدد فراتر برود.
روز گذشته، کرامت ویسکرمی - مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران - از تعدیل سهمیه سوخت جانبازان تا سقف روزانه 200 هزار لیتر طبق مصوبه کارگروه ماده 8 تصویبنامه هیئت وزیران خبر داده و گفته بود: طبق مصوبه این کارگروه، همه جانبازان که اطلاعات آنها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به دست ما رسیده است، شامل تعدیل سهمیه سوخت از طریق اعتباری در کارتهای بانکی خواهند شد.
به گفته وی، سقف لحاظشده برای تعدیل سهمیه سوخت جانبازان روزانه 200 هزار لیتر خواهد بود و افزون بر آن امکان دارد طبق فهرستهای دریافتی از بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعداد این افراد باز هم افزوده شود. این تعدیل سهمیه در شرایطی انجام شده است که دیگر همچون گذشته نیازی به تعویض پلاک خودرو و تغییر آن به پلاک معلولان و جانبازان نیست.
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران پیش از این در اطلاعیه شماره 11 طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور، سهمیه سوخت خودروهای سواری دارای پلاک معلولان و جانبازان را 40 لیتر افزایش داده بود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
نظرات شما
سهمیه سوخت ترمیمی از طریق اعتباری در کارتهای بانکی این افراد اعمال شده و این افراد میتوانند در جایگاههای عرضه سوخت از طریق کارتهای بانکی نسبت به خرید سوخت اقدام کنند ، یعنی چه؟ یکی بگه سهمیه سوخت ترمیمی و کارت اعتباری بانکی و اینکه شامل چه افراد و یا درصدهایی می شود یا همه جانبازان ؟ توضیح ساده و شفاف بدهید و موضوع را اینقدر مدیریتی و پیچیده جلوه ندهید . چه کسی تصمیم گیرنده است ؟ بنیاد یا وزارت کشور و یا ش م پ ف ن ا ؟ چرا به جانبازان اطلاع رسانی نشده است ؟ کلی گویی 200 هزار لیتر در روز برای جانبازان یعنی چه ؟
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها
