عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی:
پروتکل های بهداشتی باید بیش از گذشته در جایگاه های سوخت رعایت شود
پدال نیوز- عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی با اشاره به افزایش ترددهای درون شهری تاکید کرد: نباید اجازه داد که با بی احتیاطی، جایگاه های سوخت محلی برای سرعت گرفتن زنجیره انتقال ویروس کرونا شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، علی بختیار با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت، بیان کرد: خوشبختانه با مدیریت صحیح و همکاری مردم، تاکنون توانسته ایم به خوبی با کرونا مقابله کنیم و شاهد دو رقمی شدن آمار مرگ و میر و افزایش خروجی بیماران از بیمارستان ها نسبت به ورودی هستیم.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در ادامه اظهار کرد: این آمار نشان دهنده همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی جامعه است. رسانه ها و صدا و سیما نیز به خوبی در صحنه حاضر شده و مردم را آگاه کردند. اما باید مراقب باشیم که با موج دوم این ویروس روبرو نشویم.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه تردد خودروهای شخصی در سطح شهر افزایش داشته و ستاد مقابله با کرونا نیز بر استفاده از وسایل نقلیه شخصی تاکید داشته است شاهد افزایش مراجعات به جایگاه های سوخت هستیم. فلذا اصول بهداشتی باید بیش از گذشته در جایگاه های سوخت مورد توجه قرار گیرد و حتما از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده استفاده شود.
بختیار با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که با بی احتیاطی، جایگاه های سوخت محلی برای سرعت گرفتن زنجیره انتقال ویروس کرونا شود، خاطرنشان کرد: خداروشکر مردم تا به امروز به خوبی به پروتکل های بهداشتی توجه داشته اند، انشاءالله از این پس نیز با رعایت موارد جزئی این ویروس شکست خواهد خورد.
این عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بنده تذکری به ریاست جمهوری در خصوص شیفتی شده فعالیت اداره ها و اصناف داده ام به این صورت که از ساعت 7 تا 14 اداره ها و از 14 تا شب صنوف فعالیت داشته باشند. اینگونه از بار ترافیکی درون شهری نیز کاسته می شود. انشاءالله این پیشنهاد نیز دنبال می شود.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در ادامه اظهار کرد: این آمار نشان دهنده همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی جامعه است. رسانه ها و صدا و سیما نیز به خوبی در صحنه حاضر شده و مردم را آگاه کردند. اما باید مراقب باشیم که با موج دوم این ویروس روبرو نشویم.
این عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه تردد خودروهای شخصی در سطح شهر افزایش داشته و ستاد مقابله با کرونا نیز بر استفاده از وسایل نقلیه شخصی تاکید داشته است شاهد افزایش مراجعات به جایگاه های سوخت هستیم. فلذا اصول بهداشتی باید بیش از گذشته در جایگاه های سوخت مورد توجه قرار گیرد و حتما از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده استفاده شود.
بختیار با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که با بی احتیاطی، جایگاه های سوخت محلی برای سرعت گرفتن زنجیره انتقال ویروس کرونا شود، خاطرنشان کرد: خداروشکر مردم تا به امروز به خوبی به پروتکل های بهداشتی توجه داشته اند، انشاءالله از این پس نیز با رعایت موارد جزئی این ویروس شکست خواهد خورد.
این عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بنده تذکری به ریاست جمهوری در خصوص شیفتی شده فعالیت اداره ها و اصناف داده ام به این صورت که از ساعت 7 تا 14 اداره ها و از 14 تا شب صنوف فعالیت داشته باشند. اینگونه از بار ترافیکی درون شهری نیز کاسته می شود. انشاءالله این پیشنهاد نیز دنبال می شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها