کد خبر:
۱۲۲۷۳۵ ۱۳:۱۰
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
برخی خودروسازان از شعار «جهش تولید» سوءاستفاده میکنند
پدال نیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با انتقاد از عدم رعایت قوانین محیط زیستی از سوی برخی تولیدکنندگان اظهارکرد: برخی تولیدکنندگان از شعار «جهش تولید» سوء استفاده میکنند و به این بهانه ضوابط محیط زیستی را زیر پا می گذارند؛ مانند بعضی خودروسازان که هوای شهرها را آلوده میکنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ عیسی کلانتری در آستانه روز زمین پاک ادامه داد: خودروسازان طی ۲۰ سال اخیر هیچ اقدامی برای افزایش کیفیت تولیدات خود
معاون رئیس جمهوری افزود: لطماتی که برخی تولیدکنندگان به بهانه جهش تولید به محیط زیست وارد می کنند به مراتب بیشتر از این است که فردی درختی را بشکند.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهارکرد: شیوع ویروس کرونا در جهان خوشبختانه به محیط زیست اجازه داد که کمی تنفس کند تا جاییکه با کاهش مصرف ۳۰ تا ۳۵ میلیون بشکه نفت، بالاخره کوههای هیمالیا پس از ۳۰ سال از فاصله حدود ۲۵۰ کیلومتری دیده شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با ابراز نگرانی از اینکه پیاده روها در بیشتر شهرها انباشته از ماسک و دستکشهای یکبار مصرف شده است، گفت: از ملت ایران درخواست میکنیم که در عین رعایت کلیه مسائل بهداشتی، به محیط زیست خود نیز توجه داشته باشند و ماسک و دستکشهای غیرقابل استفاده خود را در کوچه و خیابان و پیاده روها رها نکنند و حتماً در سطل زباله بیندازند.
وی همچنین اظهارکرد: با توجه به ابلاغ سیاستهای جدید وزارت بهداشت، به نظرم مردم بهتدریج می توانند با حفظ مسائل بهداشتی و رعایت فواصل از طبیعت استفاده کنند.
کلانتری با بیان اینکه شمال کشور و برخی شهرهای بزرگ بهویژه شهرهایی که شهرداری آنها از نظر مالی ضعیف است انباشته از زباله و پسماند شدهاند،گفت: خوشبختانه در قانون بودجه سال جاری، امتیازات جدید مالی برای پسماندها پیش بینی شده است که در صورت محقق شدن، بخش عمده ای از مشکلات پسماند در شمال کشور را حل خواهیم کرد.
وی یادآور شد: وزارت نیرو تا سال گذشته هر کیلو پسماند برای تولید برق را حدود ۶۰۰ تا ۶۵۰ تومان خریداری می کرد که مقرون بهصرفه نبود اما امسال این رقم به ۱۴۰۰ تومان رسیده که برای سرمایه گذاران توجیهپذیر است و کمک بزرگی به طبیعت کشور و راهاندازی کارخانههای تعطیل شده در شمال کشور خواهد کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وجود فقط ۳۵۰۰ نفر محیط بان در کل سازمان محیط زیست گفت: شعار ما وجود ۸۰ میلیون محیط بان در کشور است تا همه مردم محیط بان خودشان باشند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با ابراز نگرانی از افزایش اُزن سطح پایین کره زمین به دلیل گرمتر شدن هوا تا یک ماه آینده گفت: سوخت ناقص خودروها بهویژه در ایام گرم سال و ترافیک ازن سطح پایین زمین را به شدت بالا میبرد که هیچ رنگ و بویی ندارد و باعث مرگ و میر و بیماری مردم می شود.
وی تأکید کرد: پاک نگه داشتن زمین قبل از اینکه از مردم مطالبه شود باید در سطح ملی و بخشهای وابسته به دولت و حکومت باور شود.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سازمان حفاظت محیط زیست، کلانتری که با یک شبکه رادیویی گفت و گو میکرد، در پایان ضمن تقدیر از اقدامات وزارت نفت در جهت افزایش استاندارد سوخت به ویژه بعد از احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: این پالایشگاه هم اکنون روزانه ۵۰ و نیم میلیون لیتر سوخت استاندارد تولید می کند.
منبع: ایسنا
معاون رئیس جمهوری افزود: لطماتی که برخی تولیدکنندگان به بهانه جهش تولید به محیط زیست وارد می کنند به مراتب بیشتر از این است که فردی درختی را بشکند.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود اظهارکرد: شیوع ویروس کرونا در جهان خوشبختانه به محیط زیست اجازه داد که کمی تنفس کند تا جاییکه با کاهش مصرف ۳۰ تا ۳۵ میلیون بشکه نفت، بالاخره کوههای هیمالیا پس از ۳۰ سال از فاصله حدود ۲۵۰ کیلومتری دیده شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با ابراز نگرانی از اینکه پیاده روها در بیشتر شهرها انباشته از ماسک و دستکشهای یکبار مصرف شده است، گفت: از ملت ایران درخواست میکنیم که در عین رعایت کلیه مسائل بهداشتی، به محیط زیست خود نیز توجه داشته باشند و ماسک و دستکشهای غیرقابل استفاده خود را در کوچه و خیابان و پیاده روها رها نکنند و حتماً در سطل زباله بیندازند.
وی همچنین اظهارکرد: با توجه به ابلاغ سیاستهای جدید وزارت بهداشت، به نظرم مردم بهتدریج می توانند با حفظ مسائل بهداشتی و رعایت فواصل از طبیعت استفاده کنند.
کلانتری با بیان اینکه شمال کشور و برخی شهرهای بزرگ بهویژه شهرهایی که شهرداری آنها از نظر مالی ضعیف است انباشته از زباله و پسماند شدهاند،گفت: خوشبختانه در قانون بودجه سال جاری، امتیازات جدید مالی برای پسماندها پیش بینی شده است که در صورت محقق شدن، بخش عمده ای از مشکلات پسماند در شمال کشور را حل خواهیم کرد.
وی یادآور شد: وزارت نیرو تا سال گذشته هر کیلو پسماند برای تولید برق را حدود ۶۰۰ تا ۶۵۰ تومان خریداری می کرد که مقرون بهصرفه نبود اما امسال این رقم به ۱۴۰۰ تومان رسیده که برای سرمایه گذاران توجیهپذیر است و کمک بزرگی به طبیعت کشور و راهاندازی کارخانههای تعطیل شده در شمال کشور خواهد کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به وجود فقط ۳۵۰۰ نفر محیط بان در کل سازمان محیط زیست گفت: شعار ما وجود ۸۰ میلیون محیط بان در کشور است تا همه مردم محیط بان خودشان باشند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با ابراز نگرانی از افزایش اُزن سطح پایین کره زمین به دلیل گرمتر شدن هوا تا یک ماه آینده گفت: سوخت ناقص خودروها بهویژه در ایام گرم سال و ترافیک ازن سطح پایین زمین را به شدت بالا میبرد که هیچ رنگ و بویی ندارد و باعث مرگ و میر و بیماری مردم می شود.
وی تأکید کرد: پاک نگه داشتن زمین قبل از اینکه از مردم مطالبه شود باید در سطح ملی و بخشهای وابسته به دولت و حکومت باور شود.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سازمان حفاظت محیط زیست، کلانتری که با یک شبکه رادیویی گفت و گو میکرد، در پایان ضمن تقدیر از اقدامات وزارت نفت در جهت افزایش استاندارد سوخت به ویژه بعد از احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: این پالایشگاه هم اکنون روزانه ۵۰ و نیم میلیون لیتر سوخت استاندارد تولید می کند.
منبع: ایسنا
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها