توصیههای پلیس راهور به شهروندان برای تردد در روزهای آینده
پدال نیوز- سرهنگ رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در ۳۰ فروردین ماه توضیحاتی داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر سطح شهر تهران اظهار کرد: همان طور که انتظار میرفت، امروز همزمان با عدم اجرای طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا و توجه شهروندان به توصیههای پلیس درباره استفاده از وسیله نقلیه شخصی، در محورهای مرکزی شهر تهران از ابتدای صبح شاهد بار ترافیک سنگین بودیم.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: از ساعت 6:30 صبح امروز در خیابانهای آزادی، انقلاب، دماوند، جمهوری، ری و محورهای محله مرکزی شاهد بار ترافیکی سنگین بودیم.
او با بیان اینکه در مقاطع مختلف تا حدود ساعت 16 این وضعیت ادامه داشت، گفت: بعد از این زمان با توجه به اینکه بار خروجی محدوده شروع شد، تا حدود ساعت 17:15 دقیقه وضعیت تقریبا عادی شد.
سرهنگ رازقی با بیان اینکه اکثر معابر به حالت عادی بازگشتند، گفت: رعایت قوانین و مقررات از طرف رانندگان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
او ادامه داد: باتوجه به اینکه معابر محدوده مرکزی کم عرض هستند و جای پارک زیادی ندارند و تعداد پارکینگهای عمومی در این محدودهها کم است، توصیه میشود مثل امروز که بخشی از بار ترافیکی محدوده ناشی از توقفات دوبله و ساکن بود، برای فردا و روزهای آینده نیز در صورت عدم اجرای طرحهای ترافیک این موضوع را مد نظر داشته باشند.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان از رها کردن خودرو، پارک کردن دوبله و ارتکاب تخلفات ساکن خودداری کنند تا دلیلی بر تشدید سنگینی بار ترافیکی نباشد و وضعیت خوبی را در روزهای آینده در محدوده مرکزی شاهد باشیم.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: از ساعت 6:30 صبح امروز در خیابانهای آزادی، انقلاب، دماوند، جمهوری، ری و محورهای محله مرکزی شاهد بار ترافیکی سنگین بودیم.
او با بیان اینکه در مقاطع مختلف تا حدود ساعت 16 این وضعیت ادامه داشت، گفت: بعد از این زمان با توجه به اینکه بار خروجی محدوده شروع شد، تا حدود ساعت 17:15 دقیقه وضعیت تقریبا عادی شد.
سرهنگ رازقی با بیان اینکه اکثر معابر به حالت عادی بازگشتند، گفت: رعایت قوانین و مقررات از طرف رانندگان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
او ادامه داد: باتوجه به اینکه معابر محدوده مرکزی کم عرض هستند و جای پارک زیادی ندارند و تعداد پارکینگهای عمومی در این محدودهها کم است، توصیه میشود مثل امروز که بخشی از بار ترافیکی محدوده ناشی از توقفات دوبله و ساکن بود، برای فردا و روزهای آینده نیز در صورت عدم اجرای طرحهای ترافیک این موضوع را مد نظر داشته باشند.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: شهروندان از رها کردن خودرو، پارک کردن دوبله و ارتکاب تخلفات ساکن خودداری کنند تا دلیلی بر تشدید سنگینی بار ترافیکی نباشد و وضعیت خوبی را در روزهای آینده در محدوده مرکزی شاهد باشیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش