ممنوعیتهای تردد بین استانی همچنان برقرار است
پدال نیوز- سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان گفت: زیرساختهای لازم برای حجم سفرها در روزهای آتی برنامهریزی میشود تا شاهد حجم انبوه مسافر در اتوبوس، تاکسی و مترو نباشیم.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر، حجتالله غلامی در حاشیه بیست و چهارمین نشست ستاد استانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا، افزود: بر اساس این مصوبات تعدادی اتوبوس را با توجه به حجم سفرها وارد شبکه اتوبوسرانی میکنیم و تعدادی تاکسی را هم فعال میکنیم تا سفرهای کمخطری داشته باشیم.
وی با اشاره به تردد در روزهای 21 و 22 فروردین ماه با توجه به مصوبه ستاد استانی تصمیمانی اخذ شد که آنها را با فرماندهی نیروی انتظامی هماهنگ کردیم.
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان تصریح کرد: ممنوعیت تردد بین شهری همچنان برقرار است و تردد بین استان با سایر استانها ممنوع؛ بنابراین هرگونه سفر از استانها مجاور و سایر استانها به سمت اصفهان متوقف میشود.
غلامی با اشاره به اینکه کنترل بخش عمدهای از سفرها در مبادی شهرها انجام میشود، اضافه کرد: تردد از شهری به شهر دیگر ممنوع است؛ بنابراین در مبادی ورودی شهرها ورود و خروج را کنترل میکنیم و اجازه ورود و خروج را نخواهیم داد.
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان با اشاره به اعمال قانون زوج و فرد برای کنترل خودروها تصریح کرد: برای کنترل تردد خودروها از ساعت 8 تا 13 و از ساعت 15 تا 24 محدودیت زوج و فرد اجرا میشود تا کارکنان و کارمندان بتوانند به محل کار خود مراجعه کنند.
غلامی با اشاره به ساعت کاری ادارات و تعطیلی روز پنجشنبه گفت: همچنان طبق مصوبه ستاد ملی ساعت کار از ساعت هفت تا 14 برای تهران و استانها است و تغییری در ساعت کاری نداریم و روزهای پنجشنبه در استانها طبق روال جاری فعالیت را ادامه میدهند.
وی بیان کرد: در مواقع اضطرار استانداران میتوانند برای مدت محدود روزهای پنجشنبه را تعطیل اعلام کنند و چون تصمیمی در این راستا اخذ نشد، پنجشنبهها هم ادارات فعالیت میکنند.
غلامی با اشاره به فعالیت اصناف گفت: اصناف به 2 دسته کم خطر و پر خطر تقسیم شدند که اصناف کم خطر از 23 فروردین فعالیت خود را همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی از سر میگیرند، اما شروع فعالیت اصناف کم خطر به صورت مرحلهای و پلکانی خواهد بود.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، در کنار رعایت پروتکلهای بهداشتی، تیمهای نظارت و بازرسی به کار اصناف و فعالیت آنها بازرسی دارند و هر صنفی که بهداشت را رعایت نکند تا اطلاع ثانوی و تأمین شرایط لازم و الزامات بهداشتی تعطیل خواهد شد.
غلامی اضافه کرد: اصناف پرخطر شامل فروشگاههای بزرگ زنجیرهای، پاساژها، مجتمعهای تجاری و بازار، آرایشگاهها، آموزشگاههای رانندگی، رستورانها، اغذیه فروشیها و فست فودیها، بازارهای روز و نمایشگاهها، باشگاههای ورزشی بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالنهای مراسم و قهوه خانهها و چایخانهها تا اطلاع ثانوی نمیتوانند فعالیت داشته باشند.
وی اظهار داشت: دانشگاهها و آموزش و پرورش همچنان تعطیل است و بنا به تاکید ریاست محترم جمهور، عجلهای برای بازگشایی مدارس و دانشگاهها نداریم و همچنان آموزش در شبکه فضای مجازی ادامه مییابد.
معاون استاندار در خصوص چگونگی انجام ضدعفونی در روستاها گفت: به صورت کلی روستاهای هدف گردشگری، به طور کلی از پذیرش گردشگر ممنوع شدند و برای ضدعفونی روستاها با توجه به هماهنگی با اتحادیه تعاونیهای روستایی مقرر شد به صورت هماهنگ و یکنواخت با توجه به تأمین مایحتاج روستاها برای ضدعفونی اقدام نمایند.
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان با بیان اینکه همه طرحهای عمرانی و ساختمانی از 23 فروردین فعالیت خود را از سر میگیرند، اظهار کرد: در این نشست همچنین مقرر شد سازمان نظام مهندسی کمیته HSE (بهداشت و ایمنی که بازرسی از ساختمانها را انجام میدهند) را فعال کنند و اگر کارگاهی مقررات بهداشتی را رعایت نکند اخطار و تا زمانی که امکانات اولیه بهداشتی را فعال نکند تعطیل شود.
وی با اشاره به تردد در روزهای 21 و 22 فروردین ماه با توجه به مصوبه ستاد استانی تصمیمانی اخذ شد که آنها را با فرماندهی نیروی انتظامی هماهنگ کردیم.
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان تصریح کرد: ممنوعیت تردد بین شهری همچنان برقرار است و تردد بین استان با سایر استانها ممنوع؛ بنابراین هرگونه سفر از استانها مجاور و سایر استانها به سمت اصفهان متوقف میشود.
غلامی با اشاره به اینکه کنترل بخش عمدهای از سفرها در مبادی شهرها انجام میشود، اضافه کرد: تردد از شهری به شهر دیگر ممنوع است؛ بنابراین در مبادی ورودی شهرها ورود و خروج را کنترل میکنیم و اجازه ورود و خروج را نخواهیم داد.
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان با اشاره به اعمال قانون زوج و فرد برای کنترل خودروها تصریح کرد: برای کنترل تردد خودروها از ساعت 8 تا 13 و از ساعت 15 تا 24 محدودیت زوج و فرد اجرا میشود تا کارکنان و کارمندان بتوانند به محل کار خود مراجعه کنند.
غلامی با اشاره به ساعت کاری ادارات و تعطیلی روز پنجشنبه گفت: همچنان طبق مصوبه ستاد ملی ساعت کار از ساعت هفت تا 14 برای تهران و استانها است و تغییری در ساعت کاری نداریم و روزهای پنجشنبه در استانها طبق روال جاری فعالیت را ادامه میدهند.
وی بیان کرد: در مواقع اضطرار استانداران میتوانند برای مدت محدود روزهای پنجشنبه را تعطیل اعلام کنند و چون تصمیمی در این راستا اخذ نشد، پنجشنبهها هم ادارات فعالیت میکنند.
غلامی با اشاره به فعالیت اصناف گفت: اصناف به 2 دسته کم خطر و پر خطر تقسیم شدند که اصناف کم خطر از 23 فروردین فعالیت خود را همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی از سر میگیرند، اما شروع فعالیت اصناف کم خطر به صورت مرحلهای و پلکانی خواهد بود.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، در کنار رعایت پروتکلهای بهداشتی، تیمهای نظارت و بازرسی به کار اصناف و فعالیت آنها بازرسی دارند و هر صنفی که بهداشت را رعایت نکند تا اطلاع ثانوی و تأمین شرایط لازم و الزامات بهداشتی تعطیل خواهد شد.
غلامی اضافه کرد: اصناف پرخطر شامل فروشگاههای بزرگ زنجیرهای، پاساژها، مجتمعهای تجاری و بازار، آرایشگاهها، آموزشگاههای رانندگی، رستورانها، اغذیه فروشیها و فست فودیها، بازارهای روز و نمایشگاهها، باشگاههای ورزشی بدنسازی، تالارهای پذیرایی و سالنهای مراسم و قهوه خانهها و چایخانهها تا اطلاع ثانوی نمیتوانند فعالیت داشته باشند.
وی اظهار داشت: دانشگاهها و آموزش و پرورش همچنان تعطیل است و بنا به تاکید ریاست محترم جمهور، عجلهای برای بازگشایی مدارس و دانشگاهها نداریم و همچنان آموزش در شبکه فضای مجازی ادامه مییابد.
معاون استاندار در خصوص چگونگی انجام ضدعفونی در روستاها گفت: به صورت کلی روستاهای هدف گردشگری، به طور کلی از پذیرش گردشگر ممنوع شدند و برای ضدعفونی روستاها با توجه به هماهنگی با اتحادیه تعاونیهای روستایی مقرر شد به صورت هماهنگ و یکنواخت با توجه به تأمین مایحتاج روستاها برای ضدعفونی اقدام نمایند.
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان با بیان اینکه همه طرحهای عمرانی و ساختمانی از 23 فروردین فعالیت خود را از سر میگیرند، اظهار کرد: در این نشست همچنین مقرر شد سازمان نظام مهندسی کمیته HSE (بهداشت و ایمنی که بازرسی از ساختمانها را انجام میدهند) را فعال کنند و اگر کارگاهی مقررات بهداشتی را رعایت نکند اخطار و تا زمانی که امکانات اولیه بهداشتی را فعال نکند تعطیل شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها