تعهد شرکتهای حمل و نقلی برای پرداخت به موقع کرایهها
پدال نیوز- معاون حملونقل سازمان راهداری گفت: شرکتهای حملونقلی متعهد شدهاند کرایه کامیونها را به موقع پرداخت کنند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای با بیان اینکه از بیست و پنجم اسفند تا 15 فروردین، 816 هزار تن کالا در قالب 33 هزار سفر از بنادر کشور به مقاصد داخلی کشور حمل شده است، گفت: یازدهم فروردین بیشترین بارگیری کالا توسط کامیونهای حمل کالاهای اساسی از بنادر کشور انجام شد که در مجموع 2 هزار و 663 دستگاه کامیون بیش از 65 هزار 700 تن کالا را از بنادر کشور حمل کردهاند.
او ادامه داد: بندر امام خمینی (ره) با 53 درصد کالاهای اساسی بیشترین و بندر امیرآباد با 16 درصد رتبه دوم را در جابهجایی کالاهای اساسی داشته است.
قربانی تصریح کرد: بندر چابهار هم افزایش چشمگیر در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی داشته و توانست رتبه سوم را با 10 درصد به خود اختصاص دهد.
او با اشاره به اینکه حمل محصولات کشاورزی دامی، مواد غذایی و کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در این ایام بسیار با اهمیت بوده است، افزود: بیش از یک میلیون و 825 هزار تن کالا جابهجا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 33 درصد افزایش داشته است.
معاون حملونقل سازمان راهداری اظهار کرد: حمل این کالاها در این بازه زمانی نشاندهنده تامین تمامی اقلام مورد نیاز و اساسی مردم بوده است و مردم در این ایام به هیچ عنوان نباید نگران حمل و جابهجایی کالاهای مورد نیاز خود باشند.
قربانی با بیان اینکه سازمان راهداری و حملونقل جادهای در سطوح ملی و استانی برای ایجاد فضای مناسب جهت فعالیت رانندگان حملونقل کالا و مسافر اقدامات قابل توجهی را انجام دادهاند، افزود: اقدامات بهداشتی و سلامت رانندگان حمل کالاهای اساسی باید در تمامی بخشها رعایت شود.
این مقام مسئول بیان کرد: عمده اقدامات در زمینه حمل کالا در جادههای کشور ویژه کالای اساسی بر اساس پروتکلهای بهداشتی بوده است و ما سعی کردهایم اعلام بارها را از سالنهای حمل بار خارج و در محوطه باز انجام دهیم.
او تاکید کرد: در این ایام سعی کردیم بستههای بهداشتی را در پایانههای بار بین رانندگان کامیون و اتوبوس توزیع کنیم.
معاون حملونقل اظهار کرد: شرکتهای حملونقلی به ازای صدور هر بارنامه باید از امکانات اولیه بهداشتی استفاده کنند.
قربانی با اشاره به اینکه برای تشویق رانندگان جهت حمل کالا در جادههای کشور سعی کردهایم سوخت جبرانی در حدود 30 درصد به تمامی رانندگانی که در این ایام به ویژه از بنادر جنوبی کشور کالا را جابهجا میکنند تخصیص دهیم، افزود: همچنین سهمیه ویژه در حوزه لاستیک را هم به کامیونداران اختصاص میدهیم.
معاون حملونقل تصریح کرد: پرداخت به موقع کرایه کالاهای اساسی را لحاظ کردهایم و همچنین به شرکتها تعهد کردهایم که برای پرداخت کرایه رانندگان در مقاصد پس از تخلیه کالاها هم اقدامات لازم را انجام دهند.
او ادامه داد: بندر امام خمینی (ره) با 53 درصد کالاهای اساسی بیشترین و بندر امیرآباد با 16 درصد رتبه دوم را در جابهجایی کالاهای اساسی داشته است.
قربانی تصریح کرد: بندر چابهار هم افزایش چشمگیر در تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی داشته و توانست رتبه سوم را با 10 درصد به خود اختصاص دهد.
او با اشاره به اینکه حمل محصولات کشاورزی دامی، مواد غذایی و کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در این ایام بسیار با اهمیت بوده است، افزود: بیش از یک میلیون و 825 هزار تن کالا جابهجا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 33 درصد افزایش داشته است.
معاون حملونقل سازمان راهداری اظهار کرد: حمل این کالاها در این بازه زمانی نشاندهنده تامین تمامی اقلام مورد نیاز و اساسی مردم بوده است و مردم در این ایام به هیچ عنوان نباید نگران حمل و جابهجایی کالاهای مورد نیاز خود باشند.
قربانی با بیان اینکه سازمان راهداری و حملونقل جادهای در سطوح ملی و استانی برای ایجاد فضای مناسب جهت فعالیت رانندگان حملونقل کالا و مسافر اقدامات قابل توجهی را انجام دادهاند، افزود: اقدامات بهداشتی و سلامت رانندگان حمل کالاهای اساسی باید در تمامی بخشها رعایت شود.
این مقام مسئول بیان کرد: عمده اقدامات در زمینه حمل کالا در جادههای کشور ویژه کالای اساسی بر اساس پروتکلهای بهداشتی بوده است و ما سعی کردهایم اعلام بارها را از سالنهای حمل بار خارج و در محوطه باز انجام دهیم.
او تاکید کرد: در این ایام سعی کردیم بستههای بهداشتی را در پایانههای بار بین رانندگان کامیون و اتوبوس توزیع کنیم.
معاون حملونقل اظهار کرد: شرکتهای حملونقلی به ازای صدور هر بارنامه باید از امکانات اولیه بهداشتی استفاده کنند.
قربانی با اشاره به اینکه برای تشویق رانندگان جهت حمل کالا در جادههای کشور سعی کردهایم سوخت جبرانی در حدود 30 درصد به تمامی رانندگانی که در این ایام به ویژه از بنادر جنوبی کشور کالا را جابهجا میکنند تخصیص دهیم، افزود: همچنین سهمیه ویژه در حوزه لاستیک را هم به کامیونداران اختصاص میدهیم.
معاون حملونقل تصریح کرد: پرداخت به موقع کرایه کالاهای اساسی را لحاظ کردهایم و همچنین به شرکتها تعهد کردهایم که برای پرداخت کرایه رانندگان در مقاصد پس از تخلیه کالاها هم اقدامات لازم را انجام دهند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها