معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:
تنها 2 درصد از تکمیل پروژه گیشا باقی مانده است
پدال نیوز- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا باعث شد تا تکمیل پروژه گیشا با مشکل مواجه شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: ما در تاریخ 8 اسفند پروژه زیرگذر گیشا را برای عبور شهروندان بازگشایی کردیم.
وی ادامه داد: در آن زمان پروژه گیشا پیشرفتی 91 درصد داشت و تنها بخش اندکی از کارهای عمرانی باقی مانده بود که پیش بینی ما این بود که با توجه به فعالیت 9 ساعته عمرانی یعنی از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد پروژه تا 29 اسفند تکمیل خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در حین انجام کارهای عمرانی بودیم که متأسفانه بخش عمده ای کارگران برای حضور در جمع خانواده هایشان حتی بدون تسویه حساب کارگاه را ترک کرده و به شهرهای خود بازگشتند.
صبوری افزود: از این رو پروژه با پیشرفتی 98 درصدی امروز در حال بهره برداری است اما نکته مهم این است که این دو درصد باقی مانده در اصل پروژه خللی وارد نرکده و بهره برداری بی عیب و نقص در حال انجام است.
وی درخصوص اینکه بالاخره تکلیف چیست آیا نمی شود کارگران دیگری را جایگزین کرد گفت: از آنجا که مقررات سختی برای بکارگیری کارگران و پایش سلامتی آنها در نظر گرفته شده است نمی توان هر کارگری را بکارگیری کرد.
معاون فنی و عمرانی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم مجوز بازگشت برخی از کارگرانی که به شهرستانهای خود رفته اند را بگیریم و اینها را به محل کار برگردانیم.
وی ادامه داد: در آن زمان پروژه گیشا پیشرفتی 91 درصد داشت و تنها بخش اندکی از کارهای عمرانی باقی مانده بود که پیش بینی ما این بود که با توجه به فعالیت 9 ساعته عمرانی یعنی از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد پروژه تا 29 اسفند تکمیل خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در حین انجام کارهای عمرانی بودیم که متأسفانه بخش عمده ای کارگران برای حضور در جمع خانواده هایشان حتی بدون تسویه حساب کارگاه را ترک کرده و به شهرهای خود بازگشتند.
صبوری افزود: از این رو پروژه با پیشرفتی 98 درصدی امروز در حال بهره برداری است اما نکته مهم این است که این دو درصد باقی مانده در اصل پروژه خللی وارد نرکده و بهره برداری بی عیب و نقص در حال انجام است.
وی درخصوص اینکه بالاخره تکلیف چیست آیا نمی شود کارگران دیگری را جایگزین کرد گفت: از آنجا که مقررات سختی برای بکارگیری کارگران و پایش سلامتی آنها در نظر گرفته شده است نمی توان هر کارگری را بکارگیری کرد.
معاون فنی و عمرانی ادامه داد: در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم مجوز بازگشت برخی از کارگرانی که به شهرستانهای خود رفته اند را بگیریم و اینها را به محل کار برگردانیم.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها