سهمیه بنزین فروردین ماه امشب واریز میشود
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: کارت سوخت تمام خودروها ساعت دوازده امشب شارژ میشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، فاطمه کاهی با بیان اینکه اول هر ماه کارت سوخت افراد شارژ میشود، اظهار کرد: این ماه نیز طبق روال در بامداد کارت سوخت تمام وسائل نقلیه شارژ میشود و جای هیچگونه نگرانی نیست.
به گفته وی برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از 360 لیتر در کارت ذخیره میشود و قابل انتقال به ماههای بعد است و سقف در نظر گرفته شده محدود به سال 1398 نبوده و سهمیههای ذخیرهشده در کارتهای سوخت قابل انتقال و استفاده در سال 1399 نیز خواهد بود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تاکید بر اینکه سهمیه 60 لیتری ماهانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل میشود، اظهار کرد: البته باید توجه داشت که پس از شش ماه، مازاد 360 لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف میشود؛ بدین معنا که پس از این زمان، هرچه بیش از 360 لیتر در کارت سوخت افراد وجود داشته باشد، حذف خواهد شد. به عبارت دیگر اگر فردی در طول این شش ماه مثلا 30 لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم، سهمیه 60 لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به 30 لیتر میرسد.
کاهی افزود: ممکن است فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت وی همان 360 لیتر باقی میماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمیکند.
به گزارش ایسنا، از بامداد روز جمعه 24 آبان، بنزین سهمیهبندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیهای (ماهانه 60 لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیهای از قرار هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر 3500 تومان تعیین شد.
به گفته وی برای خودروهای شخصی سواری، سهمیه بنزین به شرط عبور نکردن از 360 لیتر در کارت ذخیره میشود و قابل انتقال به ماههای بعد است و سقف در نظر گرفته شده محدود به سال 1398 نبوده و سهمیههای ذخیرهشده در کارتهای سوخت قابل انتقال و استفاده در سال 1399 نیز خواهد بود.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با تاکید بر اینکه سهمیه 60 لیتری ماهانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل میشود، اظهار کرد: البته باید توجه داشت که پس از شش ماه، مازاد 360 لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف میشود؛ بدین معنا که پس از این زمان، هرچه بیش از 360 لیتر در کارت سوخت افراد وجود داشته باشد، حذف خواهد شد. به عبارت دیگر اگر فردی در طول این شش ماه مثلا 30 لیتر از سهمیه خود استفاده کند، در ماه هفتم، سهمیه 60 لیتر به او تعلق نخواهد گرفت، بلکه این عدد به 30 لیتر میرسد.
کاهی افزود: ممکن است فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت وی همان 360 لیتر باقی میماند و موجودی کارت او افزایش پیدا نمیکند.
به گزارش ایسنا، از بامداد روز جمعه 24 آبان، بنزین سهمیهبندی شد و بر این اساس قیمت بنزین معمولی سهمیهای (ماهانه 60 لیتر برای خودروهای شخصی) از قرار هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیهای از قرار هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر نیز از قرار هر لیتر 3500 تومان تعیین شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها