تکلیف سهمیه سوخت استفاده نشده چه میشود؟
پدال نیوز: چهار ماه از سهمیه بندی بنزین میگذرد و طبق گفتههای مسئولان، قرار است سهمیه سوخت ذخیره شده پس از ۶ ماه از کارتهای سوخت حذف شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ ۲۵ آبان امسال بنزین در کشور سهمیهبندی شد. طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران هر کارت سوختی که در این تاریخ شارژ شده باشد میتواند تا ۶ ماه سوخت خود را ذخیره کند. یعنی در پایان هر ماه سهمیه واریز شده به کارتهای سوخت نمیسوزد.
طبق برآوردها زمان سوخت این سهمیههای ذخیره شده ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ به پایان میرسد و به قول معروف این سهمیهها میسوزد.
در این باره فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: سهمیه ۶۰ لیتری ماهیانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل میشود، البته باید توجه داشت که پس از ۶ ماه، مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف میشود؛ بدین معنا که پس از این زمان، هرچه بیش از ۳۶۰ لیتر در کارت سوخت افراد وجود داشته باشد، حذف خواهد شد.
او افزود: ممکن است فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت او همان ۳۶۰ لیتر باقی میماند و این سهمیه میسوزد و ماه بعد سهمیه ۶۰ لیتری خود را دریافت خواهد کرد.
حال قرار بود در ۶ ماه اول این سهمیه سوخت خودروها در کارتهای سوخت بسوزد، اما طبق گزارش های رسیده از سازمان فرآوردهای نفتی این ماه به تعویق افتاده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
طبق برآوردها زمان سوخت این سهمیههای ذخیره شده ۲۵ اردیبهشت ماه سال ۹۹ به پایان میرسد و به قول معروف این سهمیهها میسوزد.
در این باره فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی گفت: سهمیه ۶۰ لیتری ماهیانه بنزین افراد در صورت عدم استفاده به صورت خودکار به ماه بعد منتقل میشود، البته باید توجه داشت که پس از ۶ ماه، مازاد ۳۶۰ لیتر از کارت سوخت شخصی افراد حذف میشود؛ بدین معنا که پس از این زمان، هرچه بیش از ۳۶۰ لیتر در کارت سوخت افراد وجود داشته باشد، حذف خواهد شد.
او افزود: ممکن است فردی تا پایان ماه هفتم از سهمیه سوخت موجود در کارت سوخت شخصی خود استفاده نکند که در این شرایط ذخیره کارت او همان ۳۶۰ لیتر باقی میماند و این سهمیه میسوزد و ماه بعد سهمیه ۶۰ لیتری خود را دریافت خواهد کرد.
حال قرار بود در ۶ ماه اول این سهمیه سوخت خودروها در کارتهای سوخت بسوزد، اما طبق گزارش های رسیده از سازمان فرآوردهای نفتی این ماه به تعویق افتاده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها