ثبت پیمایش آژانسهای تاکسی تلفنی، شرط دریافت سهمیه سوخت
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور از نصب نرمافزار پیمایش سوخت در آژانسهای تحت نظارت شهرداریها و الزام رانندگان بر استفاده از آن خبر داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا ، مرتضی ضامنی درباره نصب نرمافزار پیمایش سوخت در آژانسهای تحت نظارت شهرداریها و الزام رانندگان بر استفاده از آن، اظهار داشت: با اجرای طرح سهمیه بندی سوخت و بر اساس مصوبات کارگروه مربوطه، دو ماه به آژانسهای تاکسی تلفنی فرصت داده شد تا جهت برخورداری از سهمیه سوخت، پیمایش خود را به ثبت برسانند.
وی افزود: در این رابطه مقرر گردید آژانسهای تاکسی تلفنی پس از دو ماه از اجرای طرح، جهت تداوم برخورداری از سهمیه سوخت گزارش عملکرد خود را به صورت بر خط اعلام نمایند. به این منظور زیرساخت لازم برای فعال سازی نرم افزار اختصاصی آژانسها جهت نصب در دفاتر آنها فراهم شده است.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور مهمترین موضوع در خصوص سهمیهبندی بنزین را، تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش در این گروه خودرویی دانست و افزود: با نرم افزاری که در آژانسها فعال میشود ناوگان موظفند پیمایش خود را به سامانه مرکزی تخصیص سهمیه سوخت ارسال کنند و بر همین اساس میزان سهمیه سوخت آژانسهای تاکسی تلفنی متناسب با میزان پیمایش آنها تعیین میگردد.
این مسئول با اشاره به اینکه بستر فعالیت این نرمافزار در آژانسهای زیرمجموعه شهرداریها فراهم است، تاکید کرد: الزام به نصب این نرمافزارها از ابتدای اسفند در دفاتر آژانسهای تحت نظارت شهرداریها اعلام شده است که امیدواریم تا پایان اسفند سال 98 بتوانیم پیمایش آنها را به صورت برخط به وزارت نفت اعلام نمائیم.
ضامنی گفت: با استفاده از این نرمافزار تا پایان سال پیمایش این خودروها ثبت و سهمیه سوخت تخصیصی به آنها تا میزان 300 لیتر در ماه متناسب با میزان پیمایش شان خواهد بود. به دلیل افزایش یا کاهش میزان پیمایش و تعداد سرویسهای فعال در برخی از شهرها این مدل توزیع به عدالت نزدیکتر است.
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان میبایست به منظور اجرای راهکارهای پیشبینی شده در خصوص این تغییر رویکرد همکاری نمایند، در غیر این صورت سهمیه سوخت رانندگانی که نتوانند نسبت به ارائه گزارش پیمایش اقدام نمایند حذف خواهد شد.
وی افزود: در این رابطه مقرر گردید آژانسهای تاکسی تلفنی پس از دو ماه از اجرای طرح، جهت تداوم برخورداری از سهمیه سوخت گزارش عملکرد خود را به صورت بر خط اعلام نمایند. به این منظور زیرساخت لازم برای فعال سازی نرم افزار اختصاصی آژانسها جهت نصب در دفاتر آنها فراهم شده است.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور مهمترین موضوع در خصوص سهمیهبندی بنزین را، تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش در این گروه خودرویی دانست و افزود: با نرم افزاری که در آژانسها فعال میشود ناوگان موظفند پیمایش خود را به سامانه مرکزی تخصیص سهمیه سوخت ارسال کنند و بر همین اساس میزان سهمیه سوخت آژانسهای تاکسی تلفنی متناسب با میزان پیمایش آنها تعیین میگردد.
این مسئول با اشاره به اینکه بستر فعالیت این نرمافزار در آژانسهای زیرمجموعه شهرداریها فراهم است، تاکید کرد: الزام به نصب این نرمافزارها از ابتدای اسفند در دفاتر آژانسهای تحت نظارت شهرداریها اعلام شده است که امیدواریم تا پایان اسفند سال 98 بتوانیم پیمایش آنها را به صورت برخط به وزارت نفت اعلام نمائیم.
ضامنی گفت: با استفاده از این نرمافزار تا پایان سال پیمایش این خودروها ثبت و سهمیه سوخت تخصیصی به آنها تا میزان 300 لیتر در ماه متناسب با میزان پیمایش شان خواهد بود. به دلیل افزایش یا کاهش میزان پیمایش و تعداد سرویسهای فعال در برخی از شهرها این مدل توزیع به عدالت نزدیکتر است.
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانیهای شهری کشور در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان میبایست به منظور اجرای راهکارهای پیشبینی شده در خصوص این تغییر رویکرد همکاری نمایند، در غیر این صورت سهمیه سوخت رانندگانی که نتوانند نسبت به ارائه گزارش پیمایش اقدام نمایند حذف خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها