کد خبر:
۱۱۶۶۷۴ ۰۹:۴۰
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
قطع سهمیه بنزین وانت بارهای بدون کارت هوشمند
پدال نیوز- مدیرکل حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حملونقل جاده ای اعلام کرد: اگر برای رانندگان وانتبارهای برون شهری تا اول بهمن ماه امسال کارت هوشمند دریافت نکنند، سهمیه بنزین آنها قطع خواهد شد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین دغاغله اظهار کرد: در راستای دریافت سهمیه بنزین پیمایشی برای ناوگان حملونقل عمومی و سنگین و بر اساس ضوایط و مقررات تردد در جادههای برون شهری، این ناوگان نیازمند سند حمل یا بارنامه است. بنابراین سازمان راهداری در راستای ساماندهی و ایجاد انتظام در نحوه بهرهبرداری و تردد وانت بارها در جاده های برون شهری، دستورالعملهای مربوط به ساماندهی ناوگان وانت بار را با سیاست تسهیل شرایط اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: در راستای این سیاست و سهمیه بندی بنزین مقرر شده از بهمن ماه سوخت وانتبارها بر اساس پیمایش به آنها تعلق گیرد و بر اساس بارنامه محاسبه شده و میزان آن اختصاص یابد. پس رانندگان برای دریافت کارت هوشمند برای خود و ناوگانشان باید به ادارات راهداری استانها و شهرستانها مراجعه کرده و نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.
مدیرکل حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حملونقل جاده ای گفت: تا کنون 70 هزار دستگاه وانتبار و 11 هزار نفر از رانندگان آنها نسبت به این کار اقدام کردهاند اما اگر هر رانندهای کارت هوشمند دریافت نکند از دریافت سهمیه بنزین پیمایشی محروم خواهد شد.
دغاغله عنوان کرد: بر اساس مصوبات و دستورالعملهای صادر شده در زمینه پیمایشی شدن سهمیه بنزین وانتبارها مانند دیگر ناوگان حمل و نقل عمومی، سقف مشخصی برای تعیین سهمیه این خودروها وجو ندارد و برابر با میزان تردد و استفاده از سوخت به آنها بنزین سهمیهای اختصاص مییابد کما اینکه تا کنون نیز این کار را برای دیگر ناوگان طی سالیان اخیر اجرایی کردهایم. اما تنها لازمه ان دریافت کارت هوشمند است که باید این کار تا بهمن ماه انجام شود.
وی افزود: در راستای این سیاست و سهمیه بندی بنزین مقرر شده از بهمن ماه سوخت وانتبارها بر اساس پیمایش به آنها تعلق گیرد و بر اساس بارنامه محاسبه شده و میزان آن اختصاص یابد. پس رانندگان برای دریافت کارت هوشمند برای خود و ناوگانشان باید به ادارات راهداری استانها و شهرستانها مراجعه کرده و نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.
مدیرکل حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حملونقل جاده ای گفت: تا کنون 70 هزار دستگاه وانتبار و 11 هزار نفر از رانندگان آنها نسبت به این کار اقدام کردهاند اما اگر هر رانندهای کارت هوشمند دریافت نکند از دریافت سهمیه بنزین پیمایشی محروم خواهد شد.
دغاغله عنوان کرد: بر اساس مصوبات و دستورالعملهای صادر شده در زمینه پیمایشی شدن سهمیه بنزین وانتبارها مانند دیگر ناوگان حمل و نقل عمومی، سقف مشخصی برای تعیین سهمیه این خودروها وجو ندارد و برابر با میزان تردد و استفاده از سوخت به آنها بنزین سهمیهای اختصاص مییابد کما اینکه تا کنون نیز این کار را برای دیگر ناوگان طی سالیان اخیر اجرایی کردهایم. اما تنها لازمه ان دریافت کارت هوشمند است که باید این کار تا بهمن ماه انجام شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو خودرو در «فاز انتظار» توافق ورود خودروی پلاک منطقه آزاد تهران به ناوگان حمل و نقل عدم صدور مجوز برای تردد خودروهای مناطق آزاد در سرزمین اصلی خودرو در انتظار تکرار برجام هند در مسیر فناوری خودروهای خودران
شرایط فروش