در گفتوگو با مطرح شد
راهکاری برای جلوگیری از برداشت اضافی سهمیه کارت سوخت
پدال نیوز: رضایی گفت: پس از قرار گرفتن نازل بر روی دستگاه پیغام "لطفا کارت خود را بردارید" نمایان میشود و پس از آن حتی یک سی سی نیز از سهمیه کارت برداشته نمیشود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با اشاره به سامانه هوشمند سوخت اظهار کرد: از ابتدای پروژه سامانه هوشمند سوخت به دلیل آفلاین بودن سیستم، در زمان سوخت گیری در لحظه بین ۳ تا ۴ لیتر از سهمیه بنزین صاحبان خودرو جلوتر از سوخت گیری آنها رزرو میشود.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی تصریح کرد: زمانی که سوخت گیری تمام شد، پس از قرار گرفتن نازل بر روی دستگاه پیغام "لطفا کارت خود را بردارید" نمایان میشود و پس از آن حتی یک سی سی نیز از سهمیه کارت برداشته نمیشود.
وی افزود: درصورت آنلاین بودن سیستم در زمان اختلال در شبکه روند سوخت رسانی نیز متوقف میشود و آفلاین بودن سیستم برای سوخت رسانی مستمر است و حتی در زمانی که ارتباط با واحد دیتا قطع میشود، سوخت رسانی به صورت آفلاین ادامه خواهد داشت.
رضایی با بیان اینکه تعداد کمی از مردم این موضوع را رعایت نمیکنند، ابراز کرد: تراکنشهای های سوخت همواره مورد بررسی قرار میگیرد و در صورت وجود رقم بالای به جایگاه تذکر و اطلاع رسانی میشود.
به گفته وی؛ در صورت کشیدن سریع کارت سوخت از جایگاه سوخت گیری قطع میشود و مردم هزینهای بابت بنزین اضافی پرداخت نمیکنند و به میزان بنزین دریافتی پول پرداخت میکنند.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی بیان کرد: در زمان کشیدن سریع کارت سوخت از جایگاه امکان دارد بسته به میزان سوخت دریافتی بین یک تا ۲ لیتر از سهمیه آنها کاهش پیدا کند.
رضایی گفت:امکان کسر بنزین پس از کشیدن کارت از جایگاه با مشاهده عبارت "لطفا کارت خود رابردارید" نزدیک به صفر است، با این وجود در صورتی که سهمیهای از کارت سوخت کم شده با تماس با شماره ۰۹۶۲۷ توسط همکاران ما این موضوع پیگیری خواهد شد.
میزان
انتهای پیام/
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی تصریح کرد: زمانی که سوخت گیری تمام شد، پس از قرار گرفتن نازل بر روی دستگاه پیغام "لطفا کارت خود را بردارید" نمایان میشود و پس از آن حتی یک سی سی نیز از سهمیه کارت برداشته نمیشود.
وی افزود: درصورت آنلاین بودن سیستم در زمان اختلال در شبکه روند سوخت رسانی نیز متوقف میشود و آفلاین بودن سیستم برای سوخت رسانی مستمر است و حتی در زمانی که ارتباط با واحد دیتا قطع میشود، سوخت رسانی به صورت آفلاین ادامه خواهد داشت.
رضایی با بیان اینکه تعداد کمی از مردم این موضوع را رعایت نمیکنند، ابراز کرد: تراکنشهای های سوخت همواره مورد بررسی قرار میگیرد و در صورت وجود رقم بالای به جایگاه تذکر و اطلاع رسانی میشود.
به گفته وی؛ در صورت کشیدن سریع کارت سوخت از جایگاه سوخت گیری قطع میشود و مردم هزینهای بابت بنزین اضافی پرداخت نمیکنند و به میزان بنزین دریافتی پول پرداخت میکنند.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی بیان کرد: در زمان کشیدن سریع کارت سوخت از جایگاه امکان دارد بسته به میزان سوخت دریافتی بین یک تا ۲ لیتر از سهمیه آنها کاهش پیدا کند.
رضایی گفت:امکان کسر بنزین پس از کشیدن کارت از جایگاه با مشاهده عبارت "لطفا کارت خود رابردارید" نزدیک به صفر است، با این وجود در صورتی که سهمیهای از کارت سوخت کم شده با تماس با شماره ۰۹۶۲۷ توسط همکاران ما این موضوع پیگیری خواهد شد.
میزان
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها