کد خبر:
۱۱۶۲۹۳ ۱۰:۱۶
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
تولید بدون کسری ایران خودرو از بهمن
پدال نیوز: مدیرعامل ایران خودرو در مراسم تولید انبوه محصولات ایران خودرو با استاندارد یورو۵ گفت:برنامه تولید بخشی از محصولات ایرانخودرو با استاندارد آلایندگی یورو۵ زودتر از بازه زمانی تعیینشده.......
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایکوپرس : مدیرعامل ایرانخودرو در مراسم تولید انبوه محصولات ایرانخودرو با استاندارد یورو۵ گفت:برنامه تولید بخشی از محصولات ایرانخودرو با استاندارد آلایندگی یورو۵ زودتر از بازه زمانی تعیینشده از سوی هیات دولت و در سال ۹۸ قابل اجرا است. فرشاد مقیمی افزود: از آذر ماه محصول پژو ۲۰۶تیپ دو با استاندارد آلایندگی یورو۵ تولید شده است. وی خاطرنشان کرد: بیشتر محصولات این خودروساز از جمله خانواده ۲۰۶، سمند، دنا، رانا، پارس و ۴۰۵ به مرور با استاندارد آلایندگی یورو ۵ تولید خواهد شد.
مدیرعامل ایرانخودرو در ادامه به بیان بخشی از دستاوردهای ایرانخودرو در ماههای اخیر پرداخت و گفت: اقدامات اصلاحی انجامشده سبب بازگشت تولید به شرایط مناسب و تولید روزانه بیش از ۲هزار دستگاه شد. مقیمی ادامه داد: تولید خودروی دارای کسری قطعه یکی از معضلاتی بود که با آن مواجه بودیم و با هماهنگی ایجاد شده در شبکه تامین و تولید توانستیم کنترلش کنیم. به گفته وی، در بهمن ماه هیچ تولید دارای کسری قطعه در ایرانخودرو وجود نخواهد داشت. مقیمی گفت: در مجموع بیش از ۸۶ قطعه برای داخلیسازی هدفگذاری شده که ۲۳ قطعه از آن به تولید انبوه رسیده و ۱۲ قطعه نیز در مرحله تست است و بهزودی به تولید انبوه خواهد رسید. مقیمی خاطرنشان کرد: با ارتقای سطح تکنولوژی تولید خودرو، ضروری است که سوخت مصرفی این خودروها متناسب با استاندارد یورو۵ در جایگاههای سراسر کشور فراهم شود.
مدیرعامل ایرانخودرو در ادامه به بیان بخشی از دستاوردهای ایرانخودرو در ماههای اخیر پرداخت و گفت: اقدامات اصلاحی انجامشده سبب بازگشت تولید به شرایط مناسب و تولید روزانه بیش از ۲هزار دستگاه شد. مقیمی ادامه داد: تولید خودروی دارای کسری قطعه یکی از معضلاتی بود که با آن مواجه بودیم و با هماهنگی ایجاد شده در شبکه تامین و تولید توانستیم کنترلش کنیم. به گفته وی، در بهمن ماه هیچ تولید دارای کسری قطعه در ایرانخودرو وجود نخواهد داشت. مقیمی گفت: در مجموع بیش از ۸۶ قطعه برای داخلیسازی هدفگذاری شده که ۲۳ قطعه از آن به تولید انبوه رسیده و ۱۲ قطعه نیز در مرحله تست است و بهزودی به تولید انبوه خواهد رسید. مقیمی خاطرنشان کرد: با ارتقای سطح تکنولوژی تولید خودرو، ضروری است که سوخت مصرفی این خودروها متناسب با استاندارد یورو۵ در جایگاههای سراسر کشور فراهم شود.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها