30 درصد تاکسی های یاسوج فرسوده هستند
پدال نیوز: رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج گفت: ۲۰ تا ۳۰ درصد تاکسی های این شهر فرسوده و از رده خارج هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، ضرغام خلقی پور با بیان اینکه در مجموع ۲۶۳۹ دستگاه تاکسی در سطح شهریاسوج خدمات دهی میکنند، افزود: از این تعداد ۱۰۳۹ دستگاه تاکسی زرد، حدود ۶۰۰ تاکسی موقت و حدود هزار دستگاه تاکسی آژانس، بیسیم و غیره در این شهر کار جابجایی مردم را انجام میدهند که بعضی وقتها تعداد آژانسها و بیسیمها کاهش یا افزایش دارند.
وی با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ درصد تاکسی های زرد شهر یاسوج فرسوده و از رده خارج هستند، اظهار کرد: از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون نتوانستهایم هیچ یک از تاکسی های زرد این شهر را تعویض کنیم، چرا که این مساله هم به ما ابلاغ نشد و هم قیمت خودرو برای ما ارسال نشد و دراین زمینه مشکل جدی داریم.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: انتظار داریم تسهیلات کم بهره برای نوسازی تاکسیهای فرسوده این شهر اختصاص یابد چرا که این قشر با مشکلات جدی مالی مواجه هستند و لوازم یدکی و مصرفی خودرو نیز گران شده است.
خلقی پور با بیان اینکه تاکسی های زرد، تاکسی های موقت و بیسیم در خصوص سهمیه بندی بنزین همکاری خوبی داشتهاند، تصریح کرد: انتظار میرفت تاکسی های آژانس و بیسیم خودسرانه کرایه را افزایش ندهند اما متاسفانه در برخی موارد تخلفاتی نیز مشاهده شده است و در این زمینه گزارشاتی دریافت کرده ایم و پس از بررسی طبق قانون با آنها برخورد میشود.
وی ادامه داد: مردم میتوانند گزارشات و شکایات خود را در خصوص گرفتن کرایه اضافه و افزایش خودسرانه کرایه از سوی تاکسی های زرد، آژانسها و بیسیمها از طریق تلفن ۰۷۴۳۳۳۴۷۲۹۸ گزارش دهند.
پلمپ برخی تاکسی تلفنیهای یاسوج
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج عنوان کرد: به مردم توصیه میشود حتما پول خرد همراه داشته باشند و کرایه اضافه ندهند. البته تاکنون تخلف خاصی از سوی تاکسیهای زرد نداشتهایم و یا تخلفی جزیی بوده، اما تاکسی های تلفنی و بیسیم تخلفاتی داشتهاند که به آنها تذکراتی داده شده و در برخی از موارد رانندگان رعایت کردند که براساس گزارشات مردمی برخی از تاکسی تلفنیهای شهر یاسوج پلمب شدند.
خلقی پور تصریح کرد: پس از سهمیه بندی بنزین با حدود ۴۰ دستگاه تاکسی متخلف برخورد قانونی صورت گرفته است مردم توجه داشته باشند که ما متولی تاکسیهای شخصی نیستیم.
وی تاکید کرد: تاکسیهای پلاک شخصی فاقد آرم و علامت از مردم کرایه اضافی میگیرند، به قانون تمکین نمیکنند و برخی خطوط شهر از جمله چنارستان، سروک و بخشی از سرآبتاوه را قرق کرده اند و اجازه نمیدهند که تاکسی های آرمدار و عمومی در آن خطوط فعالیتی داشته باشند که موضوع را بصورت کتبی به فرمانداری و مراجع قانونی اعلام کردهایم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
وی با بیان اینکه ۲۰ تا ۳۰ درصد تاکسی های زرد شهر یاسوج فرسوده و از رده خارج هستند، اظهار کرد: از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون نتوانستهایم هیچ یک از تاکسی های زرد این شهر را تعویض کنیم، چرا که این مساله هم به ما ابلاغ نشد و هم قیمت خودرو برای ما ارسال نشد و دراین زمینه مشکل جدی داریم.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: انتظار داریم تسهیلات کم بهره برای نوسازی تاکسیهای فرسوده این شهر اختصاص یابد چرا که این قشر با مشکلات جدی مالی مواجه هستند و لوازم یدکی و مصرفی خودرو نیز گران شده است.
خلقی پور با بیان اینکه تاکسی های زرد، تاکسی های موقت و بیسیم در خصوص سهمیه بندی بنزین همکاری خوبی داشتهاند، تصریح کرد: انتظار میرفت تاکسی های آژانس و بیسیم خودسرانه کرایه را افزایش ندهند اما متاسفانه در برخی موارد تخلفاتی نیز مشاهده شده است و در این زمینه گزارشاتی دریافت کرده ایم و پس از بررسی طبق قانون با آنها برخورد میشود.
وی ادامه داد: مردم میتوانند گزارشات و شکایات خود را در خصوص گرفتن کرایه اضافه و افزایش خودسرانه کرایه از سوی تاکسی های زرد، آژانسها و بیسیمها از طریق تلفن ۰۷۴۳۳۳۴۷۲۹۸ گزارش دهند.
پلمپ برخی تاکسی تلفنیهای یاسوج
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یاسوج عنوان کرد: به مردم توصیه میشود حتما پول خرد همراه داشته باشند و کرایه اضافه ندهند. البته تاکنون تخلف خاصی از سوی تاکسیهای زرد نداشتهایم و یا تخلفی جزیی بوده، اما تاکسی های تلفنی و بیسیم تخلفاتی داشتهاند که به آنها تذکراتی داده شده و در برخی از موارد رانندگان رعایت کردند که براساس گزارشات مردمی برخی از تاکسی تلفنیهای شهر یاسوج پلمب شدند.
خلقی پور تصریح کرد: پس از سهمیه بندی بنزین با حدود ۴۰ دستگاه تاکسی متخلف برخورد قانونی صورت گرفته است مردم توجه داشته باشند که ما متولی تاکسیهای شخصی نیستیم.
وی تاکید کرد: تاکسیهای پلاک شخصی فاقد آرم و علامت از مردم کرایه اضافی میگیرند، به قانون تمکین نمیکنند و برخی خطوط شهر از جمله چنارستان، سروک و بخشی از سرآبتاوه را قرق کرده اند و اجازه نمیدهند که تاکسی های آرمدار و عمومی در آن خطوط فعالیتی داشته باشند که موضوع را بصورت کتبی به فرمانداری و مراجع قانونی اعلام کردهایم.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها