با دستور وزیر ارتباطات انجام میشود
تکمیل شبکه ارتباطی آزادراه تهران-شمال تا دهه فجر
پدال نیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور تکمیل شبکه ارتباطی فاز نخست آزادراه تهران–شمال که در دهه فجر افتتاح میشود را صادر کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی، در جلسه شورای فنی با حضور معاونین و مدیران وزارت ارتباطات با اشاره به افتتاح فاز نخست آزادراه تهران–شمال بر آمادگی کامل دستگاههای تابعه برای تکمیل شبکه ارتباطی این منطقه تأکید کرد.
آذری جهرمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورها را موظف کرد که برنامهریزی لازم را داشته باشند تا همزمان با افتتاح فاز نخست آزادراه تهران – شمال، شبکه ارتباطی این مسیر نیز برقرار شود.
وزیر ارتباطات بابیان اینکه پیشبینی میشود این آزادراه با استقبال گسترده مردم روبرو شود و بهنوعی آزادراه تهران–شمال به یکی از مسیرهای پرتردد کشور تبدیل شود تأکید کرد که پذیرفتنی نیست، این آزادراه افتتاح شود اما شبکه ارتباطی آن برای راحتی مردم برقرار نباشد.
بر اساس اعلام مجری پروژه آزادراه تهران–شمال قطعه اول این آزادراه به طول ۳۲ کیلومتر در دهه فجر امسال به بهرهبرداری میرسد. آزادراه تهران- شمال متشکل از چهار منطقه از دره کن در تهران شروع شده و تا دو راهی چالوس- نوشهر در استان مازندران ادامه دارد.
به گزارش ایسنا، به نظر می رسد پس از سالها انتظار قطعه یک آزادراه تهران-شمال به روزهای افتتاح خود نزدیک میشود و گویا دیگر قرار نیست شاهد امروز و فردا شدن در این زمینه باشیم به طوریکه عضو هیات مدیره شرکت آزادراه تهران-شمال اعلام کرده که عملیات ساخت قطعه یک آزادراه تهران-شمال به اتمام رسیده و هم اکنون در حال انجام خط کشی ها، کوبیدن گاردریل ها، و نصب تابلوهای مختلف راهنمایی و رانندگی هستیم.
انتهای پیام
آذری جهرمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت ارتباطات زیرساخت، مخابرات و اپراتورها را موظف کرد که برنامهریزی لازم را داشته باشند تا همزمان با افتتاح فاز نخست آزادراه تهران – شمال، شبکه ارتباطی این مسیر نیز برقرار شود.
وزیر ارتباطات بابیان اینکه پیشبینی میشود این آزادراه با استقبال گسترده مردم روبرو شود و بهنوعی آزادراه تهران–شمال به یکی از مسیرهای پرتردد کشور تبدیل شود تأکید کرد که پذیرفتنی نیست، این آزادراه افتتاح شود اما شبکه ارتباطی آن برای راحتی مردم برقرار نباشد.
بر اساس اعلام مجری پروژه آزادراه تهران–شمال قطعه اول این آزادراه به طول ۳۲ کیلومتر در دهه فجر امسال به بهرهبرداری میرسد. آزادراه تهران- شمال متشکل از چهار منطقه از دره کن در تهران شروع شده و تا دو راهی چالوس- نوشهر در استان مازندران ادامه دارد.
به گزارش ایسنا، به نظر می رسد پس از سالها انتظار قطعه یک آزادراه تهران-شمال به روزهای افتتاح خود نزدیک میشود و گویا دیگر قرار نیست شاهد امروز و فردا شدن در این زمینه باشیم به طوریکه عضو هیات مدیره شرکت آزادراه تهران-شمال اعلام کرده که عملیات ساخت قطعه یک آزادراه تهران-شمال به اتمام رسیده و هم اکنون در حال انجام خط کشی ها، کوبیدن گاردریل ها، و نصب تابلوهای مختلف راهنمایی و رانندگی هستیم.
انتهای پیام
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش