رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد
خسارت میلیاردی به شبکه اورژانس کشور در ناآرامیهای اخیر
پدال نیوز: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمار خسارات وارده به اورژانس و مراکز فوریتهای پزشکی در حوادث روزهای گذشته در برخی نقاط کشور را اعلام کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در پی برخی حوادث و نا آرامی های روزهای گذشته که طی آن عده ای افراد، اموال عمومی را تخریب کرده و باعث اخلال در خدمت رسانی در برخی نقاط شدند، دکتر کیانوش جهانپور، در توضیح آمار تجمیعی خسارات وارده به مراکز فوریت های پزشکی و اورژانس تا صبح روز گذشته، اظهار کرد: متاسفانه علاوه بر اختلال در عبور و مرور در برخی مناطق و موارد متعدد، اخلال در فرآیند خدمت رسانی و امداد رسانی به بیماران و مصدومین و امدادجویان از سوی آشوبگران و اخلالگران، حداقل ۱۲۴ دستگاه آمبولانس و خودروی پشتیبانی و عملیاتی آسیب کلی و جدی دیدهاند؛ به نحوی که تعداد زیادی از آنها به کلی از چرخه عملیات خارج شده اند.
وی همچنین، به آسیب به تجهیزات پزشکی و غارت این لوازم و تجهیزات در جریان حوادث سه روز گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه دهها دستگاه AED، ونتیلاتور و دستگاه تله مدیسین و تجهیزات پزشکی پورتابل آسیب دیدند و بیش از ۴۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ نیز غارت و تخریب شده است.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برآوردهای اولیه، از خسارت ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی به شبکه اورژانس و فوریتهای پزشکی حکایت دارد.
جهانپور ضمن ابراز تاسف از رفتارهای شرارت آمیز و ضد اجتماعی عده ای اغتشاشگر در "ضرب و شتم و آسیب جرحی تعدادی از تکنسینها، پرسنل اورژانس و فوریتهای پزشکی از سوی آشوبگران درحین امدادرسانی و خدمترسانی"، بیان کرد: به رغم وقوع این موارد و مشکلات، نظام سلامت و سازمان اورژانس کشور با بسیج کردن کلیه امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت ها، گستردگی خدمات خود در مناطق درگیر را افزایش داده است. در خلال اتفاقات روزهای گذشته، تلاش همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان، خدمت رسانی و امداد حداکثری به مردم بوده است که تاکنون نیز به بهترین نحو ممکن، این خدمات به شهروندان و هموطنان عزیزمان ارائه شده است.
انتهای پیام/
وی همچنین، به آسیب به تجهیزات پزشکی و غارت این لوازم و تجهیزات در جریان حوادث سه روز گذشته اشاره کرد و افزود: متاسفانه دهها دستگاه AED، ونتیلاتور و دستگاه تله مدیسین و تجهیزات پزشکی پورتابل آسیب دیدند و بیش از ۴۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ نیز غارت و تخریب شده است.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: برآوردهای اولیه، از خسارت ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومانی به شبکه اورژانس و فوریتهای پزشکی حکایت دارد.
جهانپور ضمن ابراز تاسف از رفتارهای شرارت آمیز و ضد اجتماعی عده ای اغتشاشگر در "ضرب و شتم و آسیب جرحی تعدادی از تکنسینها، پرسنل اورژانس و فوریتهای پزشکی از سوی آشوبگران درحین امدادرسانی و خدمترسانی"، بیان کرد: به رغم وقوع این موارد و مشکلات، نظام سلامت و سازمان اورژانس کشور با بسیج کردن کلیه امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت ها، گستردگی خدمات خود در مناطق درگیر را افزایش داده است. در خلال اتفاقات روزهای گذشته، تلاش همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان، خدمت رسانی و امداد حداکثری به مردم بوده است که تاکنون نیز به بهترین نحو ممکن، این خدمات به شهروندان و هموطنان عزیزمان ارائه شده است.
انتهای پیام/
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها