کد خبر:
۱۱۲۶۲۵ ۱۶:۲۳
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
خداحافظي قطعي با پرايددر بهار ٩٩
وزير نسخه پرايد را نوشت
پدال نیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت زمان بازنشستگی پراید را اعلام کرد. رحمانی درباره اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر فشل خواندن صنعت خودروسازی گفت که رئیس بانک مرکزی خودش این موضوع را مطرح کرده و خودش نیز باید پاسخگو باشد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، رضا رحمانی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهمنامه داخلیسازی تجهیزات صنایع پتروشیمی درباره زمان توقف تولید خودروی پراید، اظهار کرد: سه مدل پراید داریم که انشالله از اردیبهشت و دی ماه سال آینده از رده تولید خارج خواهند شد.
وی درباره اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر فشل خواندن صنعت خودروسازی، تصریح کرد: خود رئیس بانک مرکزی مسأله فشل بودن خودروسازی را مطرح کرده و خودش هم باید پاسخگو باشد.
رحمانی ادامه داد: امسال یکی از برنامههای محوری ما، بحث ساخت داخل است که در این رابطه، در رشتههای مختلف صنعتی ما یک برنامه کلان داریم تا ۱۰ میلیارد دلار واردات را به ساخت داخل تبدیل کنیم.
وی افزود: در این مسیر خوشبختانه ۶۰ میلیون یورو تفاهمنامه امضا شد که درواقع اعلام و شروع یک حرکت جدی در راستای حمایت از ساخت داخل است و دوستان ما در وزارت نفت، پتروشیمیها، بخش خصوصی پتروشیمی و انجمنهای مربوطه در این زمینه با ما همکاری کردند. این نهضت تا زمانی که به اعداد مدنظر تفاهمنامه برسیم ادامه خواهد داشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: اولین اثر این تفاهمنامه این است که واحدهای ما فعال میشوند، یعنی آذرآب که متاسفانه مشکل عمده آن زیر ظرفیت کار کردن بود. با امضای این تفاهمنامه معادل ۲۰ میلیون یورو تسهیلات برای آذرآب اختصاص یافته است و ظرفیت این واحد مهم افزایش پیدا میکند.
وی در پایان درباره نقش این تفاهمنامه در اشتغالزایی، اظهار کرد: این تفاهمنامه ابتدا موجب تثبیت اشتغال میشود و اگر هر یک میلیارد دلار واردات قطع و داخلی شود، ۵۰ هزار شغل ایجاد خواهد شد.
وی درباره اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر فشل خواندن صنعت خودروسازی، تصریح کرد: خود رئیس بانک مرکزی مسأله فشل بودن خودروسازی را مطرح کرده و خودش هم باید پاسخگو باشد.
رحمانی ادامه داد: امسال یکی از برنامههای محوری ما، بحث ساخت داخل است که در این رابطه، در رشتههای مختلف صنعتی ما یک برنامه کلان داریم تا ۱۰ میلیارد دلار واردات را به ساخت داخل تبدیل کنیم.
وی افزود: در این مسیر خوشبختانه ۶۰ میلیون یورو تفاهمنامه امضا شد که درواقع اعلام و شروع یک حرکت جدی در راستای حمایت از ساخت داخل است و دوستان ما در وزارت نفت، پتروشیمیها، بخش خصوصی پتروشیمی و انجمنهای مربوطه در این زمینه با ما همکاری کردند. این نهضت تا زمانی که به اعداد مدنظر تفاهمنامه برسیم ادامه خواهد داشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: اولین اثر این تفاهمنامه این است که واحدهای ما فعال میشوند، یعنی آذرآب که متاسفانه مشکل عمده آن زیر ظرفیت کار کردن بود. با امضای این تفاهمنامه معادل ۲۰ میلیون یورو تسهیلات برای آذرآب اختصاص یافته است و ظرفیت این واحد مهم افزایش پیدا میکند.
وی در پایان درباره نقش این تفاهمنامه در اشتغالزایی، اظهار کرد: این تفاهمنامه ابتدا موجب تثبیت اشتغال میشود و اگر هر یک میلیارد دلار واردات قطع و داخلی شود، ۵۰ هزار شغل ایجاد خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها