آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۱۱۶۱۶
۱۱:۰۵
۱۳۹۸/۰۷/۱۲
نایب رئیس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت اعلام کرد:

میزان استقبال مردم از کارت سوخت شخصی

پدال نیوز- نایب رئیس و عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت گفت: همچنان مردم نسبت به استفاده از کارت سوخت شخصی خودشان بی تفاوت هستند و تا زمانی که کارت سوخت جایگاه‌داران در اختیارشان قرار می‌گیرد، مردم تمایلی به استفاده از کارت سوخت شخصی خودشان ندارند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا، عطاپور با بیان این‌که در حال حاضر جایگاه‌ها در حال سرویس‌دهی به مردم هستند و با اشاره به ایجاد مشکلاتی با اجرای طرح الزام استفاده از کارت سوخت اظهار کرد: در حال حاضر برای مردم چندان تفاوتی ندارد که از کارت سوخت جایگاه‌ها و یا از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند.
 
وی با اشاره به موضوعی که وزیر نفت به تازگی اعلام کرده که قرار است سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران کاهش پیدا کند، اظهار کرد: این مساله  هنوز به ما اعلام نشده و ما هیچ اطلاعی از آن نداریم و لازم است که وزارت نفت اطلاعات درستی در این باره اعلام کند.
 
عضو هیات مدیره اتحادیه جایگاه‌داران سوخت با تاکید به این موضوع که اجرای چنین طرح‌هایی باید با مشورت انجام بگیرد، گفت: بنده نمیدانم که اکنون با اجرای این طرح چه چیزی در حال آزمایش است و باید بررسی شود که اجرای این طرح با روش درستی پیش رفته یا خیر.
 
عطاپور درباره میزان استقبال مردم از کارت سوخت شخصی گفت: در حال حاضر در جایگاه‌ها نشانی از استقبال افراد نسبت به این طرح دیده نمی‌شود و برای اجرای این طرح، لازم است تا از روش‌های درستی استفاده شود. به طور مثال می‌توان برای استفاده از کارت سوخت جایگاه‌داران مبلغی را در نظر گرفت که به اعتقاد من در این صورت این طرح به درستی اجرایی می‌شود.
 
او با اشاره به آخرین وضعیت قانون دریافت حق الزحمه و حق العمل از مردم گفت: این قانون هنوز اجرایی نشده اما از طریق مجلس و سازمان برنامه به دنبال اجرای این قانون هستیم.
 
به‌تازگی بیژن زنگنه - وزیر نفت - از کاهش مقدار سوخت‌گیری با کارت سوخت جایگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد: به زودی سهمیه کارت سوخت جایگاه‌داران به 15 تا 20 لیتر خواهد رسید که البته این موضوع به معنای سهمیه‌بندی نیست و هر فردی با کارت شخصی خود می‌تواند به هر مقدار که می‌خواهد سوخت دریافت کند. کمتر از سه تا چهار درصد خودروها که شامل کمتر از یک میلیون نفر می‌شوند، کارت سوخت ندارند اما تقریبا برای همه خودروهای کلانشهرها کارت سوخت صادر شده و کارت هوشمند سوخت برخی افراد در باجه‌های پست مانده است که باید آن را دریافت کنند.
 
وی با بیان این‌که پیش‌بینی می‌کنیم که نهایتا تا آخر مهر ماه همه افراد کارت سوخت داشته باشند، تاکید کرد: لازم است همه افراد از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند که اگر زمانی سهمیه‌بندی صورت گرفت، مشکلی برای این افراد به وجود نیاید.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو