وام خودرو ، مسکنی برای مردم و خودروسازان
پدال نیوز: یک کارشناس اصلاحطلب گفت: ۷۰ درصد از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مسئله تحریمهاست و انتظار داریم در روزهای آتی که بخش قابل توجهی از تحریمها برداشته میشود اتفاقات مثبتی صورت بگیرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از فارس، داریوش قنبری کارشناس سیاسی اصلاحطلب در مورد رکود اقتصادی اظهار داشت: امروز دولت از رکود خارج شده است و نرخ رشد اقتصادی افزایش یافته است که البته باید در مورد افزایش بهتر رشد اقتصادی دولت تلاشهای بیشتری صورت دهد.
وی در مورد بسته خروج از رکود دولت نیز اظهار داشت: بسته خروج از رکود دولت همچون یک مسکن بود تا ما را از این وضعیت بحرانی عبور دهد. چرا که دولت قطعا با رفع تحریمها برنامههای بلندمدت خود را برای خروج از رکود ارائه خواهد داد.
نماینده اسبق مردم ایلام در مجلس در مورد وام خودرو نیز گفت: دولت منابعی را به مردم اختصاص داد تا مردم بتوانند با استفاده از این منابع از کارخانجات صنعتی همچون ایران خودرو و سایپا خرید کنند تا آنها را از بحران نجات دهند بنابراین این مسکن هم برای مردم است و هم برای خودروساز.
قنبری رکود را میراث به جا مانده از دولت محمود احمدینژاد دانست و گفت: در آخر دولت دهم رشد اقتصادی به منفی ۵٫۸ درصد رسید و نرخ رشد اقتصادی منفی شد. بنابراین این رکود به دلیل تحریمها و مدیریت ناصحیح دولت گذشته شکل گرفت و دولت روحانی میراثدار دولت گذشته است.
وی بر خلاف کارشناسان اقتصادی که معتقدند فقط ۲۰ درصد از مشکلات کشور با رفع تحریمها برطرف خواهد شد، گفت: ۷۰ درصد از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مسئله تحریمهاست و انتظار داریم در روزهای آتی که بخش قابل توجهی از تحریمها برداشته میشود اتفاقات مثبتی صورت بگیرد.
وی در پایان سرمایهگذار خارجی و آزاد شدن پولهای بلوکه شده ایران را بهترین منابع برای خروج واقعی از رکود معرفی کرد.
وی در مورد بسته خروج از رکود دولت نیز اظهار داشت: بسته خروج از رکود دولت همچون یک مسکن بود تا ما را از این وضعیت بحرانی عبور دهد. چرا که دولت قطعا با رفع تحریمها برنامههای بلندمدت خود را برای خروج از رکود ارائه خواهد داد.
نماینده اسبق مردم ایلام در مجلس در مورد وام خودرو نیز گفت: دولت منابعی را به مردم اختصاص داد تا مردم بتوانند با استفاده از این منابع از کارخانجات صنعتی همچون ایران خودرو و سایپا خرید کنند تا آنها را از بحران نجات دهند بنابراین این مسکن هم برای مردم است و هم برای خودروساز.
قنبری رکود را میراث به جا مانده از دولت محمود احمدینژاد دانست و گفت: در آخر دولت دهم رشد اقتصادی به منفی ۵٫۸ درصد رسید و نرخ رشد اقتصادی منفی شد. بنابراین این رکود به دلیل تحریمها و مدیریت ناصحیح دولت گذشته شکل گرفت و دولت روحانی میراثدار دولت گذشته است.
وی بر خلاف کارشناسان اقتصادی که معتقدند فقط ۲۰ درصد از مشکلات کشور با رفع تحریمها برطرف خواهد شد، گفت: ۷۰ درصد از مشکلات اقتصادی کشور به دلیل مسئله تحریمهاست و انتظار داریم در روزهای آتی که بخش قابل توجهی از تحریمها برداشته میشود اتفاقات مثبتی صورت بگیرد.
وی در پایان سرمایهگذار خارجی و آزاد شدن پولهای بلوکه شده ایران را بهترین منابع برای خروج واقعی از رکود معرفی کرد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها