کد خبر:
۱۱۰۷۳۳ ۱۵:۰۲
۱۳۹۸/۰۶/۲۷
18000 حلقه لاستیک در ایلام توزیع شد
پدال نیوز- معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک خودرو در کشور تاکنون بیش از ۱۸ هزار حلقه لاستیک در ایلام توزیع شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا ، محمد حسنی اظهار داشت: سهمیه استان 18 هزار و 960 حلقه بود که 83 درصد آن جذب شد و 508 حلقه لاستیک به دلیل کم تقاضا بودن هنوز موجودی انبار است.
وی ادامه داد: این تعداد لاستیک از سیستم بخشنامه ای سازمان اعلام شده که با نظارت اداره کل صمت و سازمان راهداری در صورتی که تا یک ماه متقاضی نداشته باشند از سیستم خارج و در اختیار متقاضیان خاص قرار می گیرد.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام افزود: از آنجایی که حدود 20 درصد لاستیک های دولتی در اختیار وزارت کشور و 80 درصد در اختیار راهداری است، رانندگان باید در سامانه حمل و نقل شهری UTCSM.Ir ثبت نام و و درخواست لاستیک ثبت کنند.
حسنی تاکید کرد: عدم آشنایی برخی رانندگان با سمانه موجب شده که ثبت نام لاستیک درخواستی به موقع انجام نگیرد و اکنون 508 حلقه لاستیک همچنان باقی مانده است.
وی یادآور شد: برای استفاده از این لاستیک ها مقرر شده کمیته ای تشکیل شود و لاستیک هایی که یک ماه از سهمیه آنها بگذرد با اولیت فعالیت بخش خصوصی و معادن واگذار شوند.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام افزود: اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد اگر طی یک هفته افراد تقاضای لاستیک خود را ثبت نکردند بر اساس نظر کمیته این لاستیک ها توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: لاستیک های مازاد از نوع 315 بوده که بیشتر مورد نیاز وسائط نقلیه سنگین هستند.
به گزارش ایرنا، پس از اعمال تحریم ها و ممانعت از ورود لاستیک به کشور در سال قبل مشکلاتی در زمینه تامین لاستیک در کشور به وجود آمد که با توزیع لاستیک های سهمیه ای این مشکل تا حدودی برطرف شد.
وی ادامه داد: این تعداد لاستیک از سیستم بخشنامه ای سازمان اعلام شده که با نظارت اداره کل صمت و سازمان راهداری در صورتی که تا یک ماه متقاضی نداشته باشند از سیستم خارج و در اختیار متقاضیان خاص قرار می گیرد.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام افزود: از آنجایی که حدود 20 درصد لاستیک های دولتی در اختیار وزارت کشور و 80 درصد در اختیار راهداری است، رانندگان باید در سامانه حمل و نقل شهری UTCSM.Ir ثبت نام و و درخواست لاستیک ثبت کنند.
حسنی تاکید کرد: عدم آشنایی برخی رانندگان با سمانه موجب شده که ثبت نام لاستیک درخواستی به موقع انجام نگیرد و اکنون 508 حلقه لاستیک همچنان باقی مانده است.
وی یادآور شد: برای استفاده از این لاستیک ها مقرر شده کمیته ای تشکیل شود و لاستیک هایی که یک ماه از سهمیه آنها بگذرد با اولیت فعالیت بخش خصوصی و معادن واگذار شوند.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام افزود: اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد اگر طی یک هفته افراد تقاضای لاستیک خود را ثبت نکردند بر اساس نظر کمیته این لاستیک ها توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: لاستیک های مازاد از نوع 315 بوده که بیشتر مورد نیاز وسائط نقلیه سنگین هستند.
به گزارش ایرنا، پس از اعمال تحریم ها و ممانعت از ورود لاستیک به کشور در سال قبل مشکلاتی در زمینه تامین لاستیک در کشور به وجود آمد که با توزیع لاستیک های سهمیه ای این مشکل تا حدودی برطرف شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها