فرهادی خبر داد؛
844 دکتر و مهندس راننده سرویس مدرسه هستند
پدال نیوز- فرماندار تهران گفت: ۸۴۴ نفر از رانندگان سرویس مدارس دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری هستند.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی فرهادی فرماندار تهران در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس شهر تهران با اشاره به اینکه تربیت انسانها برعهده آموزش و پرورش است، اظهار کرد: در 8 سال دفاع مقدس به ازای هر دو دانش آموز شهید، یک معلم شهید تقدیم کردیم.
او افزود: شهدا تربیت شده همین معلمان دلسوز، مخلص و وفادار به نظام هستند و انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و با حضور معلمان در صحنه به نتیجه رسید.
فرماندار تهران گفت: اگرچه ما به دلیل بحث تحریم ها و بازسازی بعد از جنگ وضعیت سختی را پشت سر گذاشتیم، اما تعلیم و تربیت محور اصلی کشور قرار گرفت و تلاش کردیم عدالت آموزشی در کشور برقرار باشد، اما هنوز تا جایگاه واقعی فاصله طولانی دارد.
فرهادی ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید در زمینه زیرساختها و مهارتهای کسب و مار و زندگی هزینه کنیم. آموزش و پرورش نیز در این زمینه هزینه کرد کمی دارد، چراکه پول و اعتبار ندارد، هر چند که بخش عظیمی از اعتبارات اجرایی در اختیار آموزش و پرورش است، اما در بخش زیرساختها این اعتبارات نیست یا اگر وجود داشته باشد بسیار کم است.
او با اشاره به وجود 12 میلیون دانش آموز در کشور افزود: آسیبهای زیادی این دانش آموزان را تهدید میکند تا از مسیر انقلاب دور و همانند انسانهای بی اراده تربیت شوند که این موضوع خواسته دشمنان است، بنابراین باید همه امکانات در جهت تقویت آموزش و پرورش باشد.
بیشتر بخوانید: 21 هزار معلم تهرانی تا سال 1401 بازنشسته میشوند
فرهادی با بیان اینکه تقویت آموزش و پرورش موجب تربیت انسانهای خوب و موفق است، گفت: به دلیل وجود برخی از محرومیتها در سایر بخشهای جامعه، کم کاری بسیاری را در بخش آموزش و پرورش شاهد هستیم.
فرماندار تهران ادامه داد: یک دوازدهم جمعیت دانش آموزان کشور در تهران هستند، اما تهران از نظر امکانات و فرسودگی مدارس جزء رتبههای آخر قرار دارد و از لحاظ بافت فرسوده با هیچ منطقهای قابل مقایسه نیست.
او با اشاره به وجود 264 مدرسه بالای 60 سال در تهران افزود: 500 مدرسه در شهر تهران نیازمند بازسازی هستند و باید 20 هزار کلاس جدید ایجاد شود و برای توسعه و پیشرفت هیچ راهی جز تقویت آموزش و پرورش نداریم و همه باید کمک کنند.
فرهادی درباره سرویس مدارس گفت: 170 هزار نفر در سال گذشته از سرویس مدارس استفاده کردند و امسال به دنبال این هستیم که تمام متقاضیان را تحت پوشش قرار دهیم.
فرماندار تهران تصریح کرد: 844 نفر از رانندگان سرویس مدارس دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری هستند و این موضوع نشانگر سطح سواد بالای رانندگان سرویس مدارس است و بیانگر آن است که این ناوگان تحت نظارت است.
او افزود: شهدا تربیت شده همین معلمان دلسوز، مخلص و وفادار به نظام هستند و انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و با حضور معلمان در صحنه به نتیجه رسید.
فرماندار تهران گفت: اگرچه ما به دلیل بحث تحریم ها و بازسازی بعد از جنگ وضعیت سختی را پشت سر گذاشتیم، اما تعلیم و تربیت محور اصلی کشور قرار گرفت و تلاش کردیم عدالت آموزشی در کشور برقرار باشد، اما هنوز تا جایگاه واقعی فاصله طولانی دارد.
فرهادی ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید در زمینه زیرساختها و مهارتهای کسب و مار و زندگی هزینه کنیم. آموزش و پرورش نیز در این زمینه هزینه کرد کمی دارد، چراکه پول و اعتبار ندارد، هر چند که بخش عظیمی از اعتبارات اجرایی در اختیار آموزش و پرورش است، اما در بخش زیرساختها این اعتبارات نیست یا اگر وجود داشته باشد بسیار کم است.
او با اشاره به وجود 12 میلیون دانش آموز در کشور افزود: آسیبهای زیادی این دانش آموزان را تهدید میکند تا از مسیر انقلاب دور و همانند انسانهای بی اراده تربیت شوند که این موضوع خواسته دشمنان است، بنابراین باید همه امکانات در جهت تقویت آموزش و پرورش باشد.
بیشتر بخوانید: 21 هزار معلم تهرانی تا سال 1401 بازنشسته میشوند
فرهادی با بیان اینکه تقویت آموزش و پرورش موجب تربیت انسانهای خوب و موفق است، گفت: به دلیل وجود برخی از محرومیتها در سایر بخشهای جامعه، کم کاری بسیاری را در بخش آموزش و پرورش شاهد هستیم.
فرماندار تهران ادامه داد: یک دوازدهم جمعیت دانش آموزان کشور در تهران هستند، اما تهران از نظر امکانات و فرسودگی مدارس جزء رتبههای آخر قرار دارد و از لحاظ بافت فرسوده با هیچ منطقهای قابل مقایسه نیست.
او با اشاره به وجود 264 مدرسه بالای 60 سال در تهران افزود: 500 مدرسه در شهر تهران نیازمند بازسازی هستند و باید 20 هزار کلاس جدید ایجاد شود و برای توسعه و پیشرفت هیچ راهی جز تقویت آموزش و پرورش نداریم و همه باید کمک کنند.
فرهادی درباره سرویس مدارس گفت: 170 هزار نفر در سال گذشته از سرویس مدارس استفاده کردند و امسال به دنبال این هستیم که تمام متقاضیان را تحت پوشش قرار دهیم.
فرماندار تهران تصریح کرد: 844 نفر از رانندگان سرویس مدارس دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری هستند و این موضوع نشانگر سطح سواد بالای رانندگان سرویس مدارس است و بیانگر آن است که این ناوگان تحت نظارت است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها