از دهم خرداد تاکنون انجام شد
جلوگیری از سوختگیری بیش از 242 هزار کارت سوخت مهاجر
پدال نیوز- همزمان با اجرای طرح کدینگ کارت هوشمند سوخت در منطقه سیستان و بلوچستان، تاکنون از سوختگیری بیش از ۲۴۲ هزار کارت سوخت مهاجر جلوگیری شده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از وزارت نفت، غلام محمداحمدی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه زاهدان گفت: با اجرای طرح کدینگ در سیستان و بلوچستان که از دهم خردادماه امسال آغاز شده است، تاکنون بیش از 242 هزار کارت سوخت مهاجر شناسایی و از طرح کدینگ خارج شدهاند. پایش کارتهای سوخت در سیستان و بلوچستان با بررسی تراکنش کارتهای غیربومی توسط کارشناسان مستقر در مناطق زاهدان، چابهار و ستاد در حال انجام است.
مدیر منطقه زاهدان، اجرای طرح کدینگ کارت سوخت را طرحی موفق در راستای جلوگیری از سوختگیری کارتهای مهاجر و کاهش ازدحام ناشی از سوختگیری این کارتها در جایگاههای سوخت عنوان و ابراز امیدواری کرد با ادامه روند بررسی تراکنش کارتهای سوخت و غیرفعال کردن کارتهای غیرمجاز، شاهد وضع متعادل و کاهش مصرف سوخت در استان باشیم.
احمدی درباره سوختگیری خودروهای مهمان و فاقد کارت سوخت نیز گفت: آن دسته از خودروهای مهمان و فاقد کارت سوخت میتوانند با مراجعه به جایگاههای سوخت منتخب در کلیه شهرستانهای استان، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کناهند.
وی با اشاره به اینکه ورودی طرح کدینگ برای فعال کردن کارتهای سوخت جدید باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اظهار داشت: کارتهای جدید سوخت که مربوط به خودروهای پلاک یا آدرس استان است، پس از صدور از طریق سامانه کارت هوشمند سوخت کشور فعال میشود و نیازی به مراجعه حضوری مالکان به مراکز ارائه خدمات این شرکت نیست.
براساس این گزارش، جلوگیری از ورود کارتهای مهاجر، کاهش قاچاق سوخت، کاهش مصرف فرآوردههای نفتی و کاهش مدت انتظار سوختگیری در جایگاههای عرضه سوخت از جمله اهداف اجرای طرح کدینگ در استان است.
مدیر منطقه زاهدان، اجرای طرح کدینگ کارت سوخت را طرحی موفق در راستای جلوگیری از سوختگیری کارتهای مهاجر و کاهش ازدحام ناشی از سوختگیری این کارتها در جایگاههای سوخت عنوان و ابراز امیدواری کرد با ادامه روند بررسی تراکنش کارتهای سوخت و غیرفعال کردن کارتهای غیرمجاز، شاهد وضع متعادل و کاهش مصرف سوخت در استان باشیم.
احمدی درباره سوختگیری خودروهای مهمان و فاقد کارت سوخت نیز گفت: آن دسته از خودروهای مهمان و فاقد کارت سوخت میتوانند با مراجعه به جایگاههای سوخت منتخب در کلیه شهرستانهای استان، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کناهند.
وی با اشاره به اینکه ورودی طرح کدینگ برای فعال کردن کارتهای سوخت جدید باز است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، اظهار داشت: کارتهای جدید سوخت که مربوط به خودروهای پلاک یا آدرس استان است، پس از صدور از طریق سامانه کارت هوشمند سوخت کشور فعال میشود و نیازی به مراجعه حضوری مالکان به مراکز ارائه خدمات این شرکت نیست.
براساس این گزارش، جلوگیری از ورود کارتهای مهاجر، کاهش قاچاق سوخت، کاهش مصرف فرآوردههای نفتی و کاهش مدت انتظار سوختگیری در جایگاههای عرضه سوخت از جمله اهداف اجرای طرح کدینگ در استان است.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها