آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۰۹۶۳۰
۱۶:۱۲
۱۳۹۸/۰۶/۰۴

16 ایستگاه دیگر به خط 7 مترو افزوده می‌شود

عصر خودرو- امام با بیان اینکه ۱۶ ایستگاه دیگر خط ۷ تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود خبر از راه‌اندازی خط ۶ متروی تهران تا پایان سال داد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران در حاشیه افتتاح بخش شرقی خط 7 متروی تهران که در ایستگاه محمدیه با حضور شهردار تهران و نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد گفت: آقای نوبخت نگاه ارزنده‌ای به حمایت از پروژه‌های مترو دارد و حضور او در این مراسم مایه خیر و برکت برای مترو خواهد بود.
امام با بیان اینکه 8 و نیم کیلومتر از بخش شرقی خط 7 از ایستگاه بسیج تا محمدیه امروز افتتاح شد، گفت: در ایستگاه محمدیه ورودی جدیدی تعبیه شده است و از امروز رسماً در اختیار شهروندان قرار گرفته است و با افتتاح این دو ایستگاه خط 7 جمعاً به 22 کیلومتر و 10 ایستگاه رسید.
 
مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه در 2 ماه گذشته سیستم سیگنالینگ خط مترو را به همراه تمام تجهیزات آن و سیستم حفاظت اتوماتیک از قطار‌ها راه اندازی کردیم گفت: علاوه بر این‌ها سامانه تهویه در این مجموعه به همراه اتاق‌های هواساز راه‌اندازی شد.
 
مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به استقرار سامانه مخابراتی، سیستم اعلام و اطفای حریق و دوربین‌های مداربسته گفت: در تکمیل برق رسانی به خط 7 باید اقدامات گسترده‌ای صورت می‌گرفت و به همین جهت پست‌های برق با 33 کیلومتر کابل کشی راه‌اندازی شده‌اند.
بیشتر بخوانید؛ پیمانکاران مترو از محل تبصره 18 سازمان برنامه و بودجه پول بگیرند/ حمل و نقل عمومی در تهران از نان بخور و نمیر مهم‌تر است
 
او با بیان اینکه طول خط 7 مترو 22 کیلومتر است، تصریح کرد: در فاز اول بخش میانی آن به طول 6 کیلومتر افتتاح شد و بخش دوم هم به طول 8 و نیم کیلومتر دیگر افتتاح شد و بخش سوم هم به زودی با 8 و نیم کیلومتر طول افتتاح می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه 16 ایستگاه در خط 7 باقی مانده که در سال آینده افتتاح خواهد شد، بیان کرد: 4 رام قطار جدید شرکت واگن سازی به زودی راه اندازی خواهد شد و تا آخر سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
 
او با بیان اینکه خط 6 مترو تا پایان سال به اتمام می‌رسد، گفت: تا یک ماه دیگر ایستگاه امام حسین راه‌اندازی می‌شود و تا آخر سال هم از ایستگاه‌های تربیت مدرس تا انتهای کوهسار بهره‌برداری می‌شود و 6 ایستگاه وارد خط 6 مترو خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو