حناچی با اوتیسمیها پا به رکاب شد
پدال نیوز- پیروز حناچی شهردار تهران امروز برنامه پویش سه شنبههای بدون خودرو را همزمان با هفته بهزیستی به این مناسبت اختصاص داد و با تعدادی از افراد مبتلا به اوتیسم و معلول دوچرخهسواری کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا ، در برنامه دوچرخه سواری شهردار تهران تعدادی از معلولان جمله یک معلول که تنها یک پا داشت نیز حضور داشت که از میدان توحید تا خیابان بهشت رکاب زدند.
گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران حاکیست که در برنامه امروز رییس سازمان بهزیستی کشور نیز حناچی را همراهی کرده است.
شهردار تهران در پایان این مراسم در پارکشهر گفت: تلاش داریم با رواج فرهنگ دوچرخهسواری سهم دوچرخه از حمل و نقل عمومی را به سه تا چهار درصد افزایش دهیم؛ این رقم در شرایط فعلی زیر یک درصد است.
حناچی با بیان اینکه کلانشهر تهران برای حل مشکل آلودگی و ترافیک راهی جز رواج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی پاک ندارد ادامه داد: باید از مصرف سوختهای فسیلی در شهر بکاهیم و به حمل و نقل پاک رو بیاوریم که دوچرخه بهترین و پاکترین وسیله حمل و نقل است.
وی افزود: البته مترو و اتوبوسهای برقی هم هستند، این حرکت از سهشنبهها شروع شده و امیدواریم همه روزهای هفته روز بدون خودرو باشد.
حناچی درباره استفاده غیرقانونی موتورسواران از مسیرهای دوچرخه سواری نیز گفت: شهرداری تهران بهتنهایی متولی جلوگیری از این حرکت های غیرقانونی نیست اما همه باید تلاش کنیم این رفتارها کنار گذاشته شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه این طور وانمود میشود که موتورسوار لازم نیست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند؛ ما باید رفتار غیرقانونی موتورسواران را به ضدارزش تبدیل کنیم تا این کار را کنار بگذارند.
شهردار تهران درباره کمبود ایستگاههای دوچرخه در شهر نیز اظهارداشت: ایستگاههای دوچرخه توسط بخش خصوصی در حال اجرا و توسعه است؛ هفته گذشته پنجاهمین ایستگاه دوچرخه را افتتاح کردیم و تلاشمان توسعه این ایستگاههاست البته به شرکتی که این خدمات را ارائه میدهد توصیه میکنم هزینههای خود را پایین بیاورد و به مردم هم توصیه می کنم از این روش استقبال کنند.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او خواست یک خبر خوب بدهد گفت: تمام تلاش خود را میکنیم که خطوط 6 و 7 مترو به طور کامل راهاندازی شود و بهزودی نیز ایستگاه امام حسین (ع) از خط 6 افتتاح خواهد شد.
گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران حاکیست که در برنامه امروز رییس سازمان بهزیستی کشور نیز حناچی را همراهی کرده است.
شهردار تهران در پایان این مراسم در پارکشهر گفت: تلاش داریم با رواج فرهنگ دوچرخهسواری سهم دوچرخه از حمل و نقل عمومی را به سه تا چهار درصد افزایش دهیم؛ این رقم در شرایط فعلی زیر یک درصد است.
حناچی با بیان اینکه کلانشهر تهران برای حل مشکل آلودگی و ترافیک راهی جز رواج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی پاک ندارد ادامه داد: باید از مصرف سوختهای فسیلی در شهر بکاهیم و به حمل و نقل پاک رو بیاوریم که دوچرخه بهترین و پاکترین وسیله حمل و نقل است.
وی افزود: البته مترو و اتوبوسهای برقی هم هستند، این حرکت از سهشنبهها شروع شده و امیدواریم همه روزهای هفته روز بدون خودرو باشد.
حناچی درباره استفاده غیرقانونی موتورسواران از مسیرهای دوچرخه سواری نیز گفت: شهرداری تهران بهتنهایی متولی جلوگیری از این حرکت های غیرقانونی نیست اما همه باید تلاش کنیم این رفتارها کنار گذاشته شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه این طور وانمود میشود که موتورسوار لازم نیست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کند؛ ما باید رفتار غیرقانونی موتورسواران را به ضدارزش تبدیل کنیم تا این کار را کنار بگذارند.
شهردار تهران درباره کمبود ایستگاههای دوچرخه در شهر نیز اظهارداشت: ایستگاههای دوچرخه توسط بخش خصوصی در حال اجرا و توسعه است؛ هفته گذشته پنجاهمین ایستگاه دوچرخه را افتتاح کردیم و تلاشمان توسعه این ایستگاههاست البته به شرکتی که این خدمات را ارائه میدهد توصیه میکنم هزینههای خود را پایین بیاورد و به مردم هم توصیه می کنم از این روش استقبال کنند.
وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او خواست یک خبر خوب بدهد گفت: تمام تلاش خود را میکنیم که خطوط 6 و 7 مترو به طور کامل راهاندازی شود و بهزودی نیز ایستگاه امام حسین (ع) از خط 6 افتتاح خواهد شد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش