آخرین به روز رسانی:
قیمت روز خودرو
شرایط فروش خودرو
مقایسه خودرو
تجربه رانندگی
کد خبر:
۱۰۷۵۵۲
۱۳:۵۷
۱۳۹۸/۰۴/۲۴

برای دریافت لاستیک دولتی در صف نمانید!

پدال نیوز: رییس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور با اشاره به توزیع ماهانه لاستیک از سوی تولیدکنندگان به نمایندگی‌ها در سطح کشور و لزوم نظارت نهادهای نظارتی بر این عرضه، اعلام کرد که بحث ثبت‌نام و موکول کردن دریافت لاستیک دولتی به ماه‌های بعد اصلا مطرح نیست و اگر لاستیک دولتی در نمایندگی وجود داشته باشد، باید به محض مراجعه خریدار تحویل داده شود.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ محمدرضا تقی گنجی اظهار کرد: تولیدکنندگان ماهی یک بار لاستیک را به قیمت دولتی به نمایندگی‌ها در سطح کشور عرضه می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه عرضه لاستیک دولتی متناسب با جمعیت هر شهرستان صورت می‌گیرد، گفت: عرضه لاستیک دولتی همچنان ادامه دارد، اما با توجه به اینکه لاستیک دولتی با استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی تولید شده که تفاوت قیمت زیادی با نرخ ارز در بازار آزاد دارد، برخی از تجار و مغازه‌داران طمع می‌کنند و لاستیک‌ها را نگه می‌دارند تا با نرخ آزاد عرضه کنند.
 
این در حالی است که به گفته رییس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور، نمایندگی‌ها باید لاستیکی را که به قیمت دولتی از تولیدکنندگان دریافت کردند با ۱۰ تا ۱۵ درصد سود در بازار عرضه کنند و دوباره از واحدهای تولیدی محموله جدیدی دریافت کنند.
 
گنجی با اشاره به لزوم نظارت نهادهای نظارتی بر عرضه لاستیک دولتی، تصریح کرد: اگر لاستیک دولتی در نمایندگی وجود داشته باشد، باید به محض مراجعه خریدار آن را تحویل دهد و بحث ثبت‌نام و انتظار برای دریافت لاستیک دولتی در ماه‌های بعد اصلاً مطرح نیست.
 
وی با اشاره به احتمال عمده‌فروشی لاستیک دولتی از سوی نمایندگی‌ها، اظهار کرد: اگر فروشندگان لاستیک دولتی با انصاف باشند، به جای عمده‌فروشی آن را به صورت دو حلقه‌ای به مردم عرضه می‌کنند.
 
رییس انجمن تولیدکنندگان تایر کشور همچنین خاطرنشان کرد که در مواردی ممکن است لاستیک دولتی در یک نمایندگی تمام شده باشد و منتظر دریافت محموله بعدی باشد، اما اگر این کالا در نمایندگی موجود باشد باید به مشتریان عرضه شود.
 
به تازگی گزارش‌هایی ارایه می شد که طبق آن‌ها برخی از متقاضیان لاستیک دولتی به نمایندگی‌ها مراجعه کرده بودند، اما برخی نمایندگی به آن‌ها گفته بود که چهار ماه بعد برای ثبت‌نام مراجعه کنند تا بتوانند ۹ ماه بعد لاستیک دولتی دریافت کنند.
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام/


گزارش خطا
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودرو‌های وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذی‌صلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبهه‌گیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج می‌شوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل می‌شود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو