کد خبر:
۱۰۷۲۴۲ ۱۴:۴۶
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
پروژه مشترک ساخت خودرانهای سطح 4 کلید خورد
پایان جنگ مرسدس بنز و ب ام و
پدال نیوز: این همکاری بلند مدت باعث ارائه سیستمهای خودرانی در سطح 4 خواهند شد. سطح 4 خودرانی به معنای استقلال کامل خودرو از راننده است.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز؛ در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری، بنز و بامو جنگ تجاری فیمابین را تمام شده خوانده و برای ساخت خودرانهای پیشرفته اعلام همکاری کردند. در روزهای گذشته نیز این دو غول خودرسازی آلمان از اقدامات خود در خصوص ساخت پیشرفتهترین فنآوریهای خودران سخن گفتند.
در پروژه جدید باواریا و اشتوتگارد خودرانهای آتی این دو شرکت به بالاترین فناوریهای حرکت خودرو در بزرگراه و پارک خودرو بدون نیاز به راننده مجهز خواهند شد.
این همکاری بلند مدت باعث ارائه سیستمهای خودرانی در سطح 4 خواهند شد. سطح 4 خودرانی به معنای استقلال کامل خودرو از راننده است. اکثر خودرانهای کنونی بازار به سطح 2 خودرانی مجهز هستند و راننده باید در این شرایط هوشمند عمل کرده و تمرکز خود را به جاده و خودرو معطوف کند.
خودران در سطح 4 قادر به تغییر بین خطوط در بزرگراه بوده و تمامی امور خودرو را کنترل میکند.
خودروها با طراحی خارجی مقیاسپذیر ساخته خواهند شد. دو کارخانه آلمانی یک مرکز داده مشترک را نیز برای خودرانها توسعه دادهاند. در این پروژه ، بیش از 1200 تکنسین در مراکز مختلف فناوری مرسدس و بامو مشغول هستند.
بامو در حال حاضر مشغول توسعه خودران "آی- نکست" در سطح 3 است و قصد دارد این خودروها را در سال 2021 به تولید برساند. بامو همچنین قادر به ارتقای بخشی از خودروهای خود به سطح 4 خودرانی است.
دایلمر نیز به عنوان شرکت والد مرسدس اولین برنامه خودران در سطح 4 و 5 را تا اخر سال جاری روی برخی از خودروهای لوکس ارائه خواهد داد.
در پروژه جدید باواریا و اشتوتگارد خودرانهای آتی این دو شرکت به بالاترین فناوریهای حرکت خودرو در بزرگراه و پارک خودرو بدون نیاز به راننده مجهز خواهند شد.
این همکاری بلند مدت باعث ارائه سیستمهای خودرانی در سطح 4 خواهند شد. سطح 4 خودرانی به معنای استقلال کامل خودرو از راننده است. اکثر خودرانهای کنونی بازار به سطح 2 خودرانی مجهز هستند و راننده باید در این شرایط هوشمند عمل کرده و تمرکز خود را به جاده و خودرو معطوف کند.
خودران در سطح 4 قادر به تغییر بین خطوط در بزرگراه بوده و تمامی امور خودرو را کنترل میکند.
خودروها با طراحی خارجی مقیاسپذیر ساخته خواهند شد. دو کارخانه آلمانی یک مرکز داده مشترک را نیز برای خودرانها توسعه دادهاند. در این پروژه ، بیش از 1200 تکنسین در مراکز مختلف فناوری مرسدس و بامو مشغول هستند.
بامو در حال حاضر مشغول توسعه خودران "آی- نکست" در سطح 3 است و قصد دارد این خودروها را در سال 2021 به تولید برساند. بامو همچنین قادر به ارتقای بخشی از خودروهای خود به سطح 4 خودرانی است.
دایلمر نیز به عنوان شرکت والد مرسدس اولین برنامه خودران در سطح 4 و 5 را تا اخر سال جاری روی برخی از خودروهای لوکس ارائه خواهد داد.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها