زمان استفاده از کارت سوخت شخصی اعلام شد
پدال نیوز: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از الزام استفاده از کارت سوخت شخصی از تاریخ ۲۰ مردادماه خبر داد و گفت: این طرح را با هدف جلوگیری از سوءاستفاده و مقابله با قاچاق سوخت اجرایی خواهیم کرد.
به گزارش "پدال نیوز" به گزارش پدال نیوز به نقل از ایسنا: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی از الزام استفاده از کارت سوخت شخصی از تاریخ ۲۰ مردادماه خبر داد و گفت: این طرح را با هدف جلوگیری از سوءاستفاده و مقابله با قاچاق سوخت اجرایی خواهیم کرد.
امیر وکیلزاده با تاکید به اینکه باید فرهنگ استفاده از کارت سوخت شخصی در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: بخشی از قاچاق سوخت به دلیل سوءاستفاده از کارتهای شخصی دیگران است.
وی افزود: کارت سوخت هر فردی باید توسط همان فرد و در همان شهری که زندگی میکند، مورد استفاده قرار گیرد؛ در غیر این صورت سوءاستفادههایی را شاهد خواهیم بود و این یک منطق است که گفته میشود هر کسی از کار سوخت خودش استفاده کند، به رونق و اقتصاد کشور کمک کرده است.
کارت سوخت، تابلو ورود ممنوع قاچاقچیان
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران تصریح کرد: این وظیفه همه افراد است تا این کار را انجام دهند چراکه این مساله کمک شایانی به اقتصاد میکند و از اینکه یارانهای که مال مردم و کشور است از مسیر درست خارج شود، جلوگیری میکند. بنابراین توصیه میکنم که همه از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند و اصرار ما نیز تنها جلوگیری از سوءاستفاده است.
وکیلزاده ابراز کرد: در همین راستا از مردم درخواست کردیم تا از ۲۰ مردادماه در جایگاهها از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند و امیدواریم که با این کار بتوانیم در این حوزه ساماندهی بیشتری را انجام دهیم.
افرادی که کارت سوخت خود را گم کردند، چه کنند؟
طبق آخرین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام و با طی کردن فرایند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کردهاند، نیازی به ثبتنام مجدد ندارند و کارت هوشمند سوخت آنها بر اساس ثبتنام انجام شده قبلی، صادر میشود و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آنها تحویل داده خواهد شد.
این هموطنان، هزینه صدور کارت سوخت المثنی را برابر تعرفه مصوب، هنگام دریافت کارت به مأموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهند کرد. همچنین اگر عدهای از شهروندان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کردهاند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبتنام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکردهاند، میتوانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه دولت همراه (به ترتیبی که متعاقباً اعلام میشود) برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.
امیر وکیلزاده با تاکید به اینکه باید فرهنگ استفاده از کارت سوخت شخصی در جامعه نهادینه شود، اظهار کرد: بخشی از قاچاق سوخت به دلیل سوءاستفاده از کارتهای شخصی دیگران است.
وی افزود: کارت سوخت هر فردی باید توسط همان فرد و در همان شهری که زندگی میکند، مورد استفاده قرار گیرد؛ در غیر این صورت سوءاستفادههایی را شاهد خواهیم بود و این یک منطق است که گفته میشود هر کسی از کار سوخت خودش استفاده کند، به رونق و اقتصاد کشور کمک کرده است.
کارت سوخت، تابلو ورود ممنوع قاچاقچیان
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران تصریح کرد: این وظیفه همه افراد است تا این کار را انجام دهند چراکه این مساله کمک شایانی به اقتصاد میکند و از اینکه یارانهای که مال مردم و کشور است از مسیر درست خارج شود، جلوگیری میکند. بنابراین توصیه میکنم که همه از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنند و اصرار ما نیز تنها جلوگیری از سوءاستفاده است.
وکیلزاده ابراز کرد: در همین راستا از مردم درخواست کردیم تا از ۲۰ مردادماه در جایگاهها از کارت سوخت شخصی خودشان استفاده کنند و امیدواریم که با این کار بتوانیم در این حوزه ساماندهی بیشتری را انجام دهیم.
افرادی که کارت سوخت خود را گم کردند، چه کنند؟
طبق آخرین اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی آن دسته از صاحبان خودروها که کارت هوشمند سوخت خود را گم کرده و بر اساس فراخوان قبلی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران، نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه دولت همراه اقدام و با طی کردن فرایند لازم، شماره حساب کارت اعتباری خود را ثبت کردهاند، نیازی به ثبتنام مجدد ندارند و کارت هوشمند سوخت آنها بر اساس ثبتنام انجام شده قبلی، صادر میشود و توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران به آنها تحویل داده خواهد شد.
این هموطنان، هزینه صدور کارت سوخت المثنی را برابر تعرفه مصوب، هنگام دریافت کارت به مأموران شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پرداخت خواهند کرد. همچنین اگر عدهای از شهروندان که کارت هوشمند سوخت خود را گم کردهاند و در فراخوان قبلی نسبت به ثبتنام از طریق سامانه دولت همراه اقدام نکردهاند، میتوانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ یا سامانه دولت همراه (به ترتیبی که متعاقباً اعلام میشود) برای صدور کارت هوشمند سوخت المثنی اقدام کنند.
گزارش خطا
پسندها: 0
ارسال نظر
آخرین اخبار
فروش جنسیس G80 و GV70 هرمس خودرو آغاز شد قیمت گذاری دستوری، خودرو را به ابزار سوداگری تبدیل کرده است دو شرط وزات صمت برای فروش خودرو وارداتی رانت زدایی از صنعت خودرو روایت سازمان حمایت از سازوکار قیمت گذاری خودرو آغاز فرایند عرضه خودروهای وارداتی با افتتاح حساب وکالتی عوارض تبدیل به پلاک ملی خودروهای مناطق آزاد مشخص شد کیا سورنتو ۲۰۲۶ و کیا K4، ۲۰۲۶ معرفی شد +تصاویر خودرو از دلار جا ماند افزایش قیمت ایران خودرو با تایید مراجع ذیصلاح تعیین تکلیف ۶۰ شرکت تابعه سایپا پایان ارزپاشی برای مونتاژکاران؟ دلایل حمله به خصوصی سازی خودرو ضربه چین و جنگ به BMW استقبال انجمن خودروسازان آلمان از توافق تجاری اروپا و آمریکا جبههگیری سوئد در مقابل فناوری خودران تسلا دور باطل قیمت گذاری خودرو رشد تولید خودروهای تجاری اجرای فاز نخست استانداردهای ۱۲۲ گانه خودرو ترخیص ۱۵ هزار خودرو تا پایان خرداد ۳۳ هزار خودروی فرسوده از رده خارج میشوند تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه بازوی اختصاصی خدمات پس از فروش کرمان موتور در بله فروش اقساطی BMW 225L M Sport مدل 2025 جنسیس GV70 وارداتی هرمس خودرو معرفی شد +تصاویر مرکز تست تصادف ایران به مرجع ایمنی خودرو تبدیل میشود بازدید معاون وزارت علوم از کرمان موتور و کی ام سی شدو
شرایط فروش
پربازدیدترینها
پربحثترینها